---------------------------------- ---------------------------------- مذاکره ایران خودرو با ۶ شرکت - زمان عرضه پژو 207صندوقدار :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو که به بهانه بیست و یکمین سالگرد عرضه اولیه سهام ایران خودرو در تالار حافظ حاضر شد و زنگ امروز معاملات را نواخت ، به خبرنگاران گفت: درحالی  مذاکره با پژو نهایی و به امضای قرارداد منجر شده که با 6 خودروساز بین المللی که غیرچینی هستند ، در حال مذاکره هستیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پس از برجام ، تلاشی ویژه برای همکاری های بین المللی آغاز کردیم و به واسطه سابقه حضور پژو در ایران، نخستین همکاری با این شرکت فرانسوی آغاز شد اما پژو تنها شریک و همکاری خارجی ما نخواهد بود و علاوه بر مرسدس بنز، چند شرکت خارجی دیگر هم درحال مذاکره برای عقد قرارداد و همکاری مشترک با ایران خودرو هستند.

یکه زارع افزود: سهم طرف ایرانی و فرانسوی در شرکت مشترک تاسیس شده موسوم به ایکاپ 50 درصد است و دیروز ایران خودرو و پژو هر کدام 45 میلیارد  تومان به حساب این شرکت واریز کردند تا در مرحله بعد ،امکان ثبت رسمی شرکت فراهم شود.

به گفته وی قرار است 30 درصد محصولات تولیدی این شرکت مشترک به بازارهای جهانی صادر شود.

وی با بیان اینکه فروش محصولات طی 3 ماه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد بیش از 40 درصدی مواجه شده و پیش بینی تولید 600 هزار دستگاه تا پایان سال می رود، درباره افزایش سرمایه ایران خودرو توضیح داد: درحالی افزایش سرمایه 28 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در اواخر آبان سال گذشته انجام شده که پیگیری ها افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها درحال انجام است.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، با توجه به عدم ورود نقدینگی از محل افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها ، در نظر است تا افزایش سرمایه همراه با منافعی برای شرکت باشد.

یکه زارع در بخش دیگری به مذاکرات با سازمان بورس و بورس کالا برای تأمین نقدینگی مورد نیاز از طریق بازار سرمایه اشاره کرد و گفت : در نظر داریم تا علاوه بر درآمدهای حاصل از فروش محصولات، از طریق انتشار اوراق سلف برای خودروهای عدم شمول قیمت گذاری ، بخشی از منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم.

یکه زارع درباره عرضه محصول جدید ایران خودرو هم گفت: زمستان امسال 207 صندوقدار در راستای اجرای برنامه 7 ساله توسعه محصولات به بازار عرضه می شود. این محصول با تکیه به توان داخلی تولید شده و بهمن ماه وارد بازار می شود.

براساس این گزارش، ایران خودرو عصر فردا مجمع سالانه را برگزار خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی