---------------------------------- ---------------------------------- سهام “پدیده” به بورس می آید :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

علی حامد مقدم، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده در نشست فعالان شبکه های اجتماعی پدیده، ابراز داشت: به دنبال فراهم کردن زمینه مکانیزم ورود پدیده به بورس هستیم. درحال حاضر، بورس و فرابورس به سمت همکاری با مجموعه متمایل شده است و اگر ملزمات ورود پدیده به بورس فراهم و سازوکارهای آن رعایت شود، پدیده به عنوان یک شرکت سهامی عام تحت نظارت بورس قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برای نقل و انقال سهام بحث ورود به بورس مطرح نیست و آنچه مورد تاکید است آزاد شدن نقل و انتقال سهام در مکانیزمی تحت نظارت بورس است.

مدیر کل روابط عمومی پدیده با بیان اینکه مجموعه نظام به دنبال حل مشکلات شرکت پدیده است، گفت : در غیر این صورت، انتخاب هیات مدیره جدید و  تلاش های ستاد تدبیر استان بی معنا بود.

حامد مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: برای مدیریت هرچه مطلوب تر این شرکت باید از یکسو به مطالبات سهامداران و از سوی دیگر به ستاد تدبیر توجه داشت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره و مدیر عامل فعلی از حمایت دولت و ستاد تدبیر استان برخوردارند، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه هریک به نوعی در تلاش برای حل مشکل پدیده هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی