---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس16 مهر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کدما

انعقاد قرارداد فروش 500 تن کنسانتره سرب شرکت معدنی دماوند در تاریخ  1399/06/27 با یک شرکت خارجی.

وامید
سرمایه گذاری امید از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد."وامید" درصدد است سرمایه فعلی را از 3 به 10 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف جبران مخارج بابت سرمایه گذاری های انجام شده، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و انجام سرمایه گذاری جدید شود.

فزرین
شرکت زرین معدن آسیا از برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی خبر داد."فزرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 65 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای جبران مخارج صورت گرفته بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد)و اجرای طرح خرید کامیون جهت توسعه فعالیت عملیاتی اعمال می شود.

تاپیکو

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین از برنامه افزایش سرمایه 49 درصدی خبر داد."تاپیکو" درصدد است سرمایه فعلی را از 8.1 به 12.1 هزار میلیارد تومان برساند.تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و جلوگیری از خروج وجه نقد جهت اصلاح ساختار مالی شود.
شفارس
شرکت شیمیایی فارس از برنامه افزایش سرمایه 1814 درصدی خبر داد."شفارس" درصدد است 1.14 هزار میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی این شرکت 62.9 میلیارد تومانی درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح و بهبود ساختار مالی اعمال خواهد شد.

بنیرو

شرکت نیرو ترانس از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."بنیرو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 50 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختارمالی و جلوگیری از خروج نقدینگی مشتمل بر توجیه لزوم افزایش سرمایه ، چگونگی انجام و تادیه مبلغ آن شود.

وتوس

سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر از برنامه افزایش سرمایه 350 درصدی خبر داد."وتوس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 160 به 720 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور اجرای پروژه های ساختمانی صرف خواهد شد.

تلیسه

مجمع فوق العاده شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور 71.2 درصد سهامداران برگزار شد. و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1327 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."تلیسه" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 35 به 499.3 میلیارد تومان رساند.

غدیس

نتیجه مجمع فوق العاده شرکت پاکدیس مشخص شد و طی آن افزایش سرمایه 318 درصدی "غدیس" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت تا سرمایه این شرکت از 28 به 116.9 میلیارد تومان برسد.

غمهرا

شرکت مهرام مجوز مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 118 درصد را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "غمهرا" در مرحله دوم از 9.3 به 20.4 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

فاما

شرکت آما از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه  67 درصدی خبر داد."فاما" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 90 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

فایرا

شرکت آلومینیوم ایران از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."فایرا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 519.7 میلیارد تومان به بیش از 1.03 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی با هدف افزایش سرمایه شرکت زیرگروه(کربن صنعت امیرکبیر) صورت می گیرد.

گشان

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز مجوز افزایش سرمایه 185 درصدی را از سازمان بورس گرفت."گشان" سرمایه فعلی را از 52.1 به 148.5 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

بمیلا
آهن و فولاد میلاد مجوز افزایش سرمایه 58 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "بمیلا" از 40.2 به 63.5 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صورت می گیرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی