---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس30 مهر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


شستا
سرمایه گذاری تامین اجتماعی از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه 78 درصدی خبر داد. "شستا" اعلام کرد: به استناد مصوبه 27 مهر، هیات مدیره با افزایش سرمایه از 8 به 14.2 هزار میلیارد تومان معادل 78 درصد از محل اندوخته سرمایه ای با هدف مشارکت در افزایش سرمایه هلدینگ های تابعه موافقت کرد و تصویب آن را منوط به ارائه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی به هیات مدیره کردند.
دکوثر
شرکت داروسازی کوثر از برنامه افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد. "دکوثر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 54 به 180 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و صرف  اصلاح ساختار مالی با هدف تامین بخشی از سرمایه در گردش خواهد شد.
افق
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با انتشار صورت های مالی نیمه نخست سال، ۹۸۰ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بانک صادرات

بانک صادرات با ارائه عملکرد نیمه نخست سال جاری، ۲۸۹ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل ۹۵۳۳ درصد رشد داشته است.

سمتاز

شرکت سیمان ممتازان کرمان از برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی خبر داد."سمتاز" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف جلوگیری از خروج نقدینگی، تامین سرمایه در گردش، اصلاح ساختار مالی، ارتقا شرکت در بازار سرمایه و پذیرش در فرابورس شود.

آریا
شرکت پلیمر آریاساسول از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."آریا" درصدد است سرمایه فعلی را از 458.3 به 916.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به تامین بخشی از منابع مورد نیاز احداث واحد پلی اتیلن جدید به ظرفیت 300 هزار تن شود.

وسبحان
سرمایه گذاری سبحان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."وسبحان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 130 به 390 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

فارس
پتروشیمی خلیج فارس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از سازمان بورس گرفت."فارس" سرمایه فعلی را از 14.3 به 28.7 هزار میلیارد تومان می رساند.9.03 هزار میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 5.3 هزار میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا صرف جبران مخارج مشارکت انجام‌شده در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و جبران بخشی از مخارج صورت گرفته بابت بازپرداخت بدهی‌ها شود.

کهمدا
در مجمع شرکت شیشه همدان افزایش سرمایه 150 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "کهمدا" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 115.2 به 288 میلیارد تومان رساند.

دارا سوم
هیات دولت در جلسه امروز با واگذاری باقیمانده سهام دولتی در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات در قالب صندوق دارا سوم با تخفیف 20 درصدی موافقت کرد.سقف سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی  5 میلیون تومان تعیین شد.مبنای محاسبه قیمت برای اعمال تخفیف، قیمت متوسط سهام در 30 روز قبل از شروع پذیره‌نویسی خواهد بود وپس از اعمال تخفیف، نباید از 70 درصد قیمت پایانی روز معاملاتی قبل از شروع پذیره نویسی کمتر باشد.

فخوز
شرکت فولاد خوزستان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 162 درصدی خبر داد."فخوز" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 1.9 به 5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال خواهدشد تا صرف جبران مخاج سرمایه ای گذشته شود.

شسینا

شرکت شیمیایی سینا برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد."شسینا" ساعت 15 روز شنبه 10 آبان در محل خیابان ولی عصر، بالاتر از جام جم، نرسیده به چهار راه پارک وی، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برای افزایش سرمایه 400 درصدی از محل سود انباشته، تصمیم گیری می کند.سرمایه فعلی این شرکت در صورت موافقت سهامداران از 3 به 15.3 میلیارد تومان می رسد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

بکاب

شرکت جوشکاب یزد از فروش 133 هزار و 330 سهم شرکت بورس تهران خبر داد."بکاب" اعلام کرد: 21 مهر ماه 133 هزار و 330 سهم شرکت بورس تهران را به مبلغ 60382 ریال برای هر سهم و جمع مبلغ معامله 805.1 میلیون تومان با سود حاصله 803.1 میلیون تومانی به فروش رسانده است .پس از ثبت افزایش سرمایه شرکت، سهام متعلقه در صورت های مالی افشا خواهد شد. شرایط تسویه بصورت نقدی تعیین شده است.

زماهان

شرکت تولید گوشت مرغ ماهان که 21 مرداد از برنامه افزایش سرمایه 320 درصدی خبر داده بود طی اصلاحیه ای، درصد این افزایش سرمایه را تغییر داد."زماهان" در نظر داشت سرمایه فعلی را از 40 به 168 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (صرفاً زمین) برساند اما به دلیل اصلاح زمین مندرج در سایر دارائی ها در صورت جلسه 23 مهر هیات مدیره و لحاظ شذن در افزایش سرمایه، مصوبه قبلی تا میزان 139.8 میلیارد تومان معادل 250 درصد تعدیل شده است.

فاذر

شرکت آذرآب از انجام طرح افزایش سرمایه همزمان 2350 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد."فاذر" اعلام کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت و دیون سنگین و بدهی‌های معوق و لزوم تأمین هرچه سریعتر منابع مالی برای برون رفت از بحران شدید نقدینگی طبق صورتجلسه جدید هیات مدیره در 20 مهر، مقرر شد طرح افزایش سرمایه همزمان از محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان به میزان ۱.۸۵ هزار میلیارد تومان و آورده نقدی به میزان 500 میلیارد تومان صورت پذیرد.

کاما
شرکت باما از اتمام مراحل کارشناسی دارایی های مورد ارزیابی و افزایش سرمایه ۲۷۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد ."کاما" اعلام کرد: مراحل کارشناسی دارایی های مورد ارزیابی (به استثنای اثاثیه و زمین) از طریق کانون کارشناسان دادگستری به اتمام رسیده و با توجه به آنالیز صورت گرفته افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی بالغ بر ۲۷۰۰ درصد( بر اساس فعلی ۱۰۰ میلیارد تومان) خواهد شد که متعاقباً گزارش آن تهیه و ضمن ارسال به حسابرس اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی