---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس23 مهر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

دی
بانک دی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 3884 درصدی خبر داد."دی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 640 میلیارد تومان به 25.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف خروج از شمولیت ماده 141 لایحه قانون تجارت و بهبود ساختار مالی شود.

ونیکی
سرمایه گذاری ملی ایران زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد."ونیکی" ساعت 14 روز چهارشنبه 7 آبان در محل تقاطع بزرگراه چمران و جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سود انباشته، تصمیم گیری می کند.سرمایه گذاری ملی سرمایه فعلی را از 700 میلیارد تومان به 1.75 هزار میلیارد تومان می رسد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

قپیرا
شرکت فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها و ساختمان ها خبر داد."قپیرا" طبق مصوبه 16 مهر هیات مدیره، پیشنهاد شد از محل تجدید ارزیابی زمین ها و ساختمان های شرکت افزایش سرمایه انجام گیرد . در صورت مشخص شدن مقدار افزایش سرمایه به اطلاع سهامداران خواهد رسید .

زپارس
شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس از برنامه افزایش سرمایه 157 درصدی خبر داد.زپارس" درصدد است به سرمایه فعلی، 51.1 میلیارد تومان بیفزاید. تامین مالی این شرکت 32.5 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف احداث گاوداری شیری 1500 راسی شود.

وسدید

هلدینگ صنعتی سدید که با سرمایه بیش از 398 میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد از اتمام گزارش کارشناسان رسمی دادگستری و تعیین افزایش سرمایه بیش از ۹۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد.

کاما

شرکت بورسی باما از سود ۱۳۳.۳ میلیارد تومانی تسعیر مطالبات ارزی حاصل از فروش صادراتی خبر داد.

سنیر

سیمان سفید نی ریز از برنامه افزایش سرمایه 130 درصدی خبر داد. "سنیر" درصدد است سرمایه فعلی را از 10 به 23 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به خرید دارایی ثابت جهت حفظ تولید و اصلاح ساختار مالی و رعایت دستورالعمل ها و مقررات سازمان در خصوص پذیرش در بورس شود.

پرداخت

شرکت به پرداخت ملت در میان ۱۵۰ PSP برتر جهان در سال ۲۰۱۹ با دو پله رشد در رتبه ۱۳ برترین‌ های دنیا معرفی شد.

کمینا

شرکت شیشه سازی مینا از برنامه افزایش سرمایه 230 درصدی خبر داد تا سرمایه فعلی را از 38.5 به 127.3 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "کمینا" که در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا زمینه تامین منابع برای تکمیل پروژه کارخانه شیشه سبک قزوین و اصلاح ساختار مالی فراهم شود.

زملارد

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری 3000 راسی مولد در ملایر با پیش بینی سرمایه گذاری 225.6 میلیارد تومانی خبر داد.
زقیام
کشت و دام قیام اصفهان از احداث گاوداری 3000 راس مولد در چهارمحال بختیاری با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۴۲.۷ میلیارد تومانی خبر داد .

ختور

شرکت رادیاتور ایران از برآورد 9.3 میلیارد تومانی زیان ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی خبر داد ."ختور" اعلام کرد: زیان ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی با توجه به تغییرات نرخ ارز در 31 شهریور ، 9.3 میلیارد تومان برآورد می شود که درصد آن نسبت به سود قبل از کسر مالیات بدون لحاظ تسعیر ارز سال گذشته معادل 30 درصد است.

ختراک
شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران با دریافت مجوز افزایش سرمایه 62 درصدی از سازمان بورس، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."ختراک" سرمایه فعلی را از 56.3 به 91.3 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی تاسیسات تولیدی صرف می شود.

شکبیر

شرکت پتروشیمی امیرکبیر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."شکبیر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 360 به 720 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف تجدید اصلاح ساختار مالی خواهد شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی