---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

رتاپ

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان از عرضه اپلیکیشن جدید و متصل به شتاب خبر داد که انتقال وجه و پرداخت و سرویس های نوین مبتنی بر تلفن همراه و امکان انتقال وجه به صرف اطلاع از شماره تلفن همراه را میسر می کند.

اتصال به بورس هنگ کنگ

جانشین رئیس سازمان بورس درجذب سرمایه گذاری خارجی از تداوم مذاکرات برای اتصال به بورس هنگ کنگ خبر داد

پارسیان

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، دوشنبه جاری به مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده می رود. به همین دلیل نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات بسته می شود.

شبندر

پالایشگاه بندرعباس که در عملکرد 12 ماهه سال قبل، سود هر سهم را حدود 19 درصد افزایش داده و از 628 به 746 ریال رسانده بود، برای سه ماه سال جاری هم اعلام کرد 35 درصد معادل 257 ریال از سود پیش بینی شده 731 ریالی را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از هزار و 253 درصد افزایش نشان می دهد.

بمیلا
شنیده ها از افزایش سرمایه این شرکت از محل آورده نقدی در آینده نزدیک حکایت دارد
قند و شکر
شایعات از تعدیل  مثبت شرکت های قندی در آینده نزدیک حکایت دارد

بکام

شرکت کابل شهید قندی در حالی از 9 خرداد سال جاری به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم با توقف نماد روبرو است که از فسخ فروش زمین 10 هکتاری به ارزش 75 میلیارد تومان خبر داد تا با این رویداد منفی آماده بازگشت به بورس شود.

گروه بیمه
خبرها از افزایش نرخ حق بیمه شخص ثالث  حکایت دارد
خپارس
خبرها از افزایش قیمت 21 محصول این شرکت با توجه به افزایش نرخ بیمه و تغییر هزینه ساخت پلاک حکایت  دارد
رکیش
خبرها ازقطعیت یافتن مجهز شدن کلیه  پمپ های گاز کشور به دستگاه های این شرکت حکایت دارد.

داده‌پردازی‌ایران‌

شرکت داده‌پردازی‌ایران‌، دوشنبه جاری به مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده می رود. به همین دلیل نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات بسته می شود.

سود واریزی سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در صورت سود واریزی شرکت های سهام عدالت از ۴۰۰ میلیارد تومان بیشتر باشد، اولین سود سهام عدالت تا پایان شهریور پرداخت می شود.
گروه خودرو
پس از اعلام مصوبه جدید دولت در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده مبنی بر اینکه خودروسازان داخلی از سال جاری باید به ازای تولید هر خودرو یک خودرو فرسوده رااز رده خارج نمایند ، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت کشور اظهار داشت : مصوبه خودروهای داخلی با مصرف سوخت 8 لیتر به بالا از ابتدای سال آینده اجرایی می شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی