---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فایرا

درحالی عرضه بلوک 15 درصدی "فایرا" در مهر سال گذشته به دلیل توقف نماد انجام نشده بود که مقرر شده 78 میلیون سهم "فایرا" به قیمت پایه هر سهم 861 ریال به صورت یکجا واگذار شود.اعلام این عرضه که 12 مرداد توسط کارگزاری فیروزه آسیا به صورت یکجا در بازار دوم معاملات انجام خواهد شد، منجر به تشکیل صف خرید بیش از 37.9 میلیون سهمی برای "فایرا" شد.

صدور نفت ایران به روسیه
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت: ایران می‌تواند در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) امسال در غالب برنامه «نفت در مقابل کالا»، صدور نفت خود به روسیه را آغاز کند.
سغرب
شایعات از صادرات سیمان این شرکت به  عراق از مهرماه  سال  جاری حکایت دارد
دارو
معاون وزیر بهداشت در مورد تشکیل کمیسیون قیمت گذاری دارو توضیحاتی ارائه داد و گفت: قیمت داروهای زیان ده اصلاح می‌شود.سیاست وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در دولت یازدهم این بوده که در ۶ ماهه اول هر سال اصلاح قیمت نداشته باشیم که این سیاست به جز یک سال در بقیه سال ها رعایت شده است.
حآسا
شایعات از عرضه اولیه این شرکت حمل و نقل ریلی تا پایان شهریور سال  جاری  حکایت دارد

دلایل افزایش قیمت جهانی مس

مدیرامور سهام شرکت ملی مس درخصوص دلایل افزایش قیمت جهانی مس به بالاترین سطح در 32 ماه گذشته اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل، داده های اقتصادی مطلوب چین است که با توجه به اینکه این کشور به تنهایی در حدود نیمی از مس تولیدی دنیا را مصرف  می کند، توانسته بعد از حدود 42 سال، رشد خیره کننده ای با میانگین سالانه بیش از 9.5 درصد داشته باشد.
شپدیس

رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس از بهره برداری از فاز 3 این مجتمع (طرح اوره و آمونیاک) در هفته آینده خبر داد.
ورود غول نفتی ژاپن به بازار ایران
احتمال می رود شرکت نفتی ینپکس ژاپن در مناقصه توسعه میدان نفت آزادگان واقع در جنوب غربی ایران شرکت کند و برای تکمیل کار توسعه این میدان با دیگر شرکت های نفتی خارجی، کنسرسیوم تشکیل دهد.به نوشته ژاپن تایمز، همزمان با اینکه ژاپن در تلاش است بار دیگر در ایران سرمایه گذاری کند، همکاری مجدد اینپکس با ایران برای توسعه میدان نفتی آزادگان،دستاوردی برای دولت ایران است. اینپکس در سال 2010 به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، ناچار به ترک ایران و رها کردن پروژه توسعه میدان نفتی آزادگان شد.
پتروشیمی
مجموع صادرات محصولات پتروشیمی تا پایان تیرماه امسال به بیش از ۷ میلیون تن به ارزش بیش از ۳ میلیارد و چهارصد و نود و شش میلیون دلار رسید.
کاهش قیمت نفت در 5 سال آینده
به گزارش شبکه خبری سی ان بی سی آمریکا، بانک سیتی این کشور در تازه ترین پیش بینی خود از چشم انداز قیمت نفت اعلام کرد، در صورت کاهش مجدد تولید نفت نیجریه و لیبی، قیمت نفت به بیش از 70 دلار در هر بشکه تا سال 2022 میلادی خواهد رسید و از سوی دیگر اگر عرضه افزایش یابد و نفت خام بیشتری روانه بازار شود، شاهد سقوط قیمت نفت به کمتر از 40 دلار در هر بشکه خواهیم بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی