---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


گروه بانکی
شایعات از بازگشایی  برخی  نمادهای بانکی طی چند روز آینده حکایت دارد

شپدیس

در پی اعلام زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده پتروشیمی پردیس برای صبح پنج شنبه 26 مرداد، نماد این شرکت پتروشیمی ، در پایان معاملات بسته می شود.

گروه قطعه ساز
شنیده ها از درخواست شرکت های این گروه برای افزایش 25 درصدی نرخ قطعات خودروها حکایت دارد

سمازن
سیمان‌مازندران‌، امروز مشمول گره معاملاتی شده و سهام این شرکت بورسی بدون حجم مبنا و دامنه نوسان 5 درصدی ، با 16 درصد نوسان داد و ستد خواهد شد.

کچاد
نخستین محموله شمش فولادی چادر ملو روز گذشته به کارخانه نورد سرمد ابرکوه ارسال شد

مالیات ۲۵ درصدی از سهام

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس دریافت مالیات ۲۵ درصدی از سهام را شایعه خواند و تکذیب کرد.

حریل
شنیده ها از واگذاری بلوک این شرکت به یک شرکت آلمانی در آینده نزدیک حکایت دارد

مالیات نیم درصدی فروش سهام
رئیس هیات مدیره سازمان بورس: طبق هماهنگی با رئیس سازمان امور مالیاتی ، قرار شده مالیات مقطوع نیم درصدی از فروش سهامی که سرمایه گذاران در آن زیان کرده اند، حذف شود. چرا که در هیچ کجای دنیا بابت فروش همراه با زیان سهام ، مالیاتی دریافت نمی شود.

خپارس
دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر که محصول جدید شرکت پارس خودرو با استقبال علاقمندان به محصولات این شرکت روبرو شده، افزود: ظرفیت پیش فروش برلیانس کراس در روز یکشنبه 22 مردادماه سال جاری آغاز و کل ظرفیت پیش فروش سال جاری از این خودرو به فروش رسید.

وتوصا

صف فروش 25 میلیونی فایرا موجب شد تا سهام شرکت ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺘﻲ اﻳﺮان نیز با صف فروش حدود 5 میلیون سهمی روبرو شود. چرا که رئیس هیات مدیره "وتوصا" با اشاره به عدم امکان عرضه بلوک 15.15 درصدی "فایرا" در مهر سال گذشته ، از برنامه عرضه مجدد این بلوک خبر داده که منوط به بازگشایی نماد بود.

خاهن 

شنیده ها حاکى از بستن قرارداد مشترک با ایرانخودرو و همتاى ایتالیایى خود میباشد بطورى که بازار صادراتى ایتالیا در خاورمیانه یعنى ترکیه و هند را پوشش خواهد داد

خساپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا از عدم تمایل به مذاکره برای تمدید تولید پراید خبر داد و گفت: خط تولید این محصول قبل از مهلت مقرر ، جمع می شود.
خودرو
 در پایان سال جاری رکورد تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزارتایی خودرو زده خواهد شد
فایرا
آلومینیوم‌ ایران‌ با برگزاری مجمع فوق العاده 16 اسفند سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 755 درصدی از اندوخته طرح و توسعه و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ( از بیش از 60 میلیارد تومان به بیش از 519 میلیارد تومان) ، تعدیل 336 درصدی  سود 96 نسبت به گزارش قبلی به تابلوی معاملات بازگشت.هر سهم "فایرا" ابتدا با 172 درصد رشد به 90 تومان رسید و سهامداران آن خوشحال شدند اما در ادامه با کاهش قمیت به 88 تومان و پس از معامله 35 میلیون سهم، با صف فروشی روبرو شد که هر چند وقت یکبار به حجم آن افزوده می شود. به طوریکه صف فروش 25 میلیونی در قیمت 85 تومانی به بیش از 51 میلیون سهم رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی