---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شبندر

شایعات از تعدیل مثبت مجدد این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

حبندر
شنیده میشود افزایش سرمایه از محل سود انباشته به دلیل افزایش مراودات تجارى و کاهش هزینه هاى حمل به دلیل تقاضاى حمل و نقل دریایى در دستور کار دارد .

گروه قطعات خودرو
شنیده میشود شرکت هاى موجود در این صنعت جملگى به دنبال افزایش نرخ ٢٥ درصدى هستند ، لازم به ذکر است که طى دوسال اخیر افزایش نرخى به دلایل رکودى نداشته اند .

گلتاش
"شگل" با تایید سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 150 درصدی را از دو محل گرفت.این شرکت که با سرمایه 20 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد،100 درصد از این افزایش سرمایه ( 20 میلیارد تومان) از محل جذاب سود انباشته و 10 میلیارد تومان هم را از محل اندوخته طرح و توسعه انجام می شود.
وتوصا
شایعات از واگذاری بلوک فایرا توسط وتوصا سهامدار عمده این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

تولید پژو 301
خط تولید پژو 301 از نیمه دوم سال جاری آغاز و پس از 4 ماه با قیمت 94 میلیون و 900 هزار تومان راهی بازار خواهد شد، پژو 301 قطعات مشترکی با پژو 2008 دارد و به همین دلیل روند داخلی سازی آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

ساختمان سعادت آباد

مدیرعامل بورس تهران با تکذیب ارزش گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی ساختمان سعادت آباد، هزینه کل پروژه را بدون دیتا سنتر را بیش از ۲۲۴ و هزینه دیتا سنتر را بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

کرمان

سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 900 درصدی،سرمایه فعلی را به 200 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"کرمان" از محل جذاب سود انباشته و با 3 هدف اجرای پروژه های ساختمانی وطرح های توسعه،پرداخت بدهی های بانکی و اصلاح ساختار مالی شرکت های زیر مجموعه وشرکت اصلی صورت می گیرد.

چند شرکت بورسی و فرابورسی در محاکمه زنجانی
دیروز در جریان دوازدهمین جلسه محاکمه دو متهم پرونده نفتی که در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد، نام چند شرکت بورسی و فرابورسی از جمله بانک پارسیان، مس باهنر، کاشی الوند، سیمان فیروزکوه، پتروشیمی های امیرکبیر و سینا بیمه مهین، هم به میان آمد.

سهام عدالت

با از سرگیری بررسی صحت شماره حساب مشولین سهام عدالت، مشمولینی که شماره حساب آن‌ها مورد تایید نباشد پیامکی از سوی سازمان خصوصی‌سازی جهت اصلاح شماره شبا دریافت خواهند کرد.

آزمایش

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت از پیچیده شدن پرونده واگذاری کارخانه آزمایش به دلیل بدهی سنگین به بانک ملت و نیز عدم تمایل بخش خصوصی برای خرید آن خبر داد.

سرچشمه
 معاون ذوب مجتمع مس سرچشمه از بهره‌برداری از کوره فلش ذوب مس سرچشمه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خوشبختانه کوره فلش در حالت پیش گرم بوده و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

روی
مدیر مجتمع سرب و روی انگوران گفت: سال 93، رکورد تولید در معدن انگوران شکسته شد و با وجود هدفگذاری تولید و برداشت 780 هزار تنی، یک میلیون و 80 هزار تن تولید شد. سال 94، حدود 917 هزار تن تولید شد در حالی که هدفگذاری 750 هزار تن بود. سال 95، 927 هزار تن تولید شد در حالی 750 هزار تن هدفگذاری شده بود، این در حالیست که به سبب عمیق تر شدن سطح برداشت از معدن، انتظار کاهش تولید می رود.

سایپا

نماد سایپا تا زمان رفع ابهامات و توضیح مدیران و ارایه اطلاعات زیرمجموعه آن بسته خواهد ماند. به دلیل اهمیت بندهای گزارش حسابرس به ویژه اثرات عدم تلفیق صورت های مالی شرکت سایپا با سرمایه گذاری کارکنان سایپا و سرمایه گذاری رنا ، باید در درجه اول منتظر ارایه توضیحات و صورت های مالی حسابرسی شده سرمای گذاری سایپا و در درجه دوم اطلاعات سایپا بود .



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی