---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 شهریور 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

ایران خودرو و ساپیا

شورای نگهبان با فروش بیش از ۱۴ و ۱۷ درصد از سهام ایران خودرو و ساپیا مخالفت و اعلام کرد دولت باید سهام این دو شرکت‌ را حفظ و همچنان صنعت خودرو حضور داشته باشد.

لکما

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از درخواست ارتقا از بازار پایه به بازار دوم فرابورس خبر داد.

کرازی

کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی از محل سود انباشته را اعلام کرد.

ساپیا

یک شرکت خودروساز آفریقای از واردات و مونتاژ چند محصول ساپیا و صادرات به 14 کشور قاره خبر داد.در مرحله اول ، محصول کوئیک کراس اُوِر و نوع هاچ بَک سایپا در ژوهانسبورگ ، مونتاژ و در مرحله بعد دیگر محصولات مانند وانت، پروجکت 2012، تیبا و ساینا وارد بازار خودروهای ارزان آفریقا خواهد شد.سایپا مهر 93 با هدف بازاریابی و حضور در بازار جنوب آفریقا در نمایشگاه ژوهانسبورگ شرکت کرده بود و به دلیل ارزان بودن قیمت تمام شده تولیدات ، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده بود .

فسازان

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 60 درصدی شرکت غلتک سازان سپاهان از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج منابع، تامین مخارج تکمیل طرح های توسعه در دست اقدام و تقویت سرمایه در گردش مورد نیاز.

کاهش تحریم‌های ایران

دو مقام کاخ سفید از آغاز گفت‌وگوها برای اجرای پیشنهاد فرانسه مبنی بر اعطای خط اعتباری 15 میلیارد دلادری و کاهش تحریم‌های ایران خبر دادند .
پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۵۱۸ ریالی به دلار ۱۰۹۲۹۰ ریالی اعلام شد.

بانک پارسیان

بانک پارسیان درنظر دارد سرمایه اسمی 2.37 هزار میلیارد تومانی را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ، 585 درصد بیشتر کند و به بیش از 16.2 هزار میلیارد تومان برساند تا قادر به خروج از زیان انباشته و شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت شود.

شتوکا

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان مجوز افزایش سرمایه 114 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."شتوکا" سرمایه فعلی را از 7 به 15 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به ایجاد ظرفیت تولید 1200 تن رزین پلی استر در سال شود.

چدن

شرکت چدن سازان،برنامه افزایش سرمایه داد.این شرکت در حالی سال گذشته با افزایش سرمایه 25 درصدی از سود انباشته ، سرمایه اسمی را از 80 به 100 میلیارد تومان رساند که این مرتبه درخواست افزایش سرمایه 70 درصدی و از 100 به 170 میلیارد تومانی و از همان محل جذاب سود انباشته داده تا قادر به تامین مخارج تکمیل مخارج ، تکمیل طرح های در دست اقدام ، انجام سرمایه گذاری های جدید و تقویت سرمایه در گردش باشد.

بانک ملت

بانک ملت از مسئولان سازمان بورس درخواست کرده تا تعیین تکلیف غرامت 1.6 میلیارد دلاری از انگلیس برای یک ماه دیگر تمدید شود. بنابراین بازگشایی نماد در روزهای آینده منتفی و توقف نماد باز هم تمدید خواهد شد.گزارش توجیهی افزایش سرمایه 8 هزار میلیاردی تومانی (از 5 به 13 هزار میلیارد تومان ) هم قطعی شده و بزودی مدارک و مستندات برای دریافت مجوز بورس در کدال منتشر می شود .اگر معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها شامل "وبملت" شود، قطعا افزایش سرمایه از این محل خواهد بود.

پرداخت ۱۵ میلیارد دلار به ایران

سناتور آمریکایی از موافقت ترامپ با طرح فرانسه برای پرداخت ۱۵ میلیارد دلار به ایران در مقابل بازگشت از کاهش تعهدات برجامی خبر داد.

وتوکا
سرمایه گذاری توکا فولاد از برنامه افزایش سرمایه 54 درصدی دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

یارانه

سازمان هدفمندی یارانه ها زمان ورایز یارانه نقدی را ساعت ۲۴ سه‌شنبه اعلام کرد.
دو قرارداد "های وب"با شرکت ایرانسل
مدیرعامل "های وب" پیرو اطلاعیه شفاف‌سازی ۲۹ تیرماه مبنی بر امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از عقد دو قرارداد با شرکت مذکور خبر داد و اعلام کرد:
۱. قرارداد رومینگ: به منظور برخورداری مشترکان شرکت ایرانسل از پوشش شبکه ایجاد شده توسط های وب در مناطق روستایی و جاده ای، قرارداد دسترسی رومینگ با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بین دو شرکت منعقد شد.بر این اساس مشترکان شرکت می توانند در مناطق روستایی از پوشش شبکه دیتا و صوت های وب استفاده کنند و شرکت ایرانسل بر اساس تعرفه های مصوب، هزینه خدمات رومینگ را به های وب پرداخت خواهد کرد. این قرارداد سه ساله و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

۲. قرارداد MVNO: پیرو اطلاعیه شفاف‌سازی ۱۸ مهر سال ۹۶ با موضوع اخذ پروانه MVNO به منظور کاهش هزینه تمام شده ارائه خدمات و بهبود کیفیت ارائه سرویس، های وب اقدام به عقد قرارداد میزبانی اپراتوری موبایل مجازی(MVNO) با شرکت ایرانسل کرد.به این ترتیب های وب می توانند اقدام به عرضه سیم کارت های صوت و دیتا به عموم مشترکان با میزبانی شرکت ایرانسل در سطح کشور کند. این قرارداد سه ساله بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

سجام
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به استناد مصوبه ۲۲ فروردین سال گذشته سازمان بورس در جهت بهره برداری از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، کلیه متقاضیان دریافت خدمات پایه نظیر کد معاملاتی مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مزبور اقدام کنند و همچنین کلیه اشخاص تحت نظارت ( ناشران) ملزم به ثبت، تکمیل و به روز رسانی اطلاعات مشتریان در سامانه مذکور هستند.از ۲۵ مهرماه سال جاری پذیرش، ثبت و هرگونه اقدام بابت درخواست ها با ارائه مستندات مبتنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات در سامانه سجام انجام می پذیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی