---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 شهریور 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه رنیک

عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت جنرال مکانیک  چهارشنبه 13 شهریور در بازار دوم معاملات بورس تهران انجام خواهد شد.در این رویداد 100 میلیون سهم "رنیک" با دامنه قیمت 785 تا 790 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 300 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی عرضه اولیه می شود.

انرژی

بورس انرژی سه شنبه در اقدامی کم سابقه شاهد عرضه شش محموله صادراتی گاز مایع به حجم ۶۱ هزار تن در رینگ بین الملل است.

افزایش سرمایه 62 درصدی فولاد

فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد سرمایه اسمی 13 هزار میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 21 هزار میلیارد تومان برساند و صرف تامین مخارج انجام شده بابت تکمیل طرح های در دست اجرا و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و حفظ و تقویت سرمایه در گردش شرکت به منظور تامین و ذخیره الکترود مورد نیاز و تامین مکفی ذخیره سنگ آهن کند.

پلوله

شرکت گاز لوله در حالی از 12 خرداد به دلیل ابهام در اطلاعات منتشره با توقف و تعلیق نماد و سپس تمدید 6 باره روبرو بود که بعد از سه ماه  غیبت و با وجود عدم رفع ابهام در خصوص موارد منجر به تعلیق ،آماده بازگشت به بازار پایه ب فرابورس شد.

قیمت پایه محصولات پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۷۰۰ ریال به دلار ۱۱۰۸۳۳ ریالی اعلام شد.
چادرملو

شرکت چادرملو با ارائه آمار تولید و فروش مرداد و ۵ ماه سال جاری را با رشد ۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ، ۳.۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد .

قاروم

شرکت قند ارومیه از پیشنهاد افزایش سرمایه 205 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.قند ارومیه در نظر دارد سرمایه فعلی را از 17.1 به 52.3 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "قاروم" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح وضعیت ساختار مالی، ارتقاء نماد معاملاتی و گسترش سطح فعالیت از طریق منابع داخلی شود.

وبیمه

سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ در نظر دارد سرمایه اسمی 75 میلیارد تومانی را با 567 درصد افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته به 500 میلیارد تومان برساند تا قادر به بهبود و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری ها و اصلاح ترکیب دارایی ها به ویژه ترکیب سرمایه گذاری ها در اوراق بهادار بورسی و فرابورس و اصلاح ساختار مالی شود.

نفت

معاون وزیر خارجه گفت: آمریکا برای صدور مجوز فروش نفت ایران انعطاف هایی نشان داده است.
بانک ملت
بانک ملت اقدام به انتشار گزارش عملکرد پنجمین ماه دوره مالی جاری کرد و قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۹۰۱ میلیارد تومانی شد.

دامنه نوسان در تابلو ب و  ج

از یکشنبه دامنه نوسان برای نمادهای حاضر در تابلو ب و تابلو ج تا چهارشنبه که نمادها متوقف می شوند ۳ درصد اعمال می شود.

خودرو

ایران خودرو اعلام کرد 28 ملک مازاد بر نیاز شامل 16 باب مغازه و ساختمان در استان گلستان، یک خانه، سه آپارتمان مسکونی و یک زمین در تهران، چهار سوله در شهریار، یک انبار در جزیره کیش، یک ساختمان تجاری در تبریز، یک زمین و سوله نیمه کاره در اهواز را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش می رساند.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین با ارائه گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماه سال جاری از کسب درآمد ۱۶۶.۱ میلیارد تومانی و رشد ۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

خساپا

سایپا در نظر دارد 5 ملک مازاد در شهرهای تهران ، قائم شهر و ایزد شهر به ارزش  1200میلیارد تومان به همراه 60 درصد سهام شرکت فولاد کار سیستم اسفراین به قیمت پایه بیش از 34.2 میلیارد تومان و 100 درصد سهام شرکت خدماتی مسافرتی هوایی ایران به قیمت پایه 14.9 میلیارد تومان را به فروش برساند.پاکت های مزایده این دارایی ها، 30 شهریور باز و نتایج مشخص خواهد شد.

اپرداز

شرکت آتیه داده پرداز از برنامه افزایش سرمایه 33 درصدی خبر داد."اپرداز" درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی را از 75 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی