---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 فروردین96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


سمگا

نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 31/01/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

افزایش سرمایه 150 درصدی خلنت

لنت ترمز ایران در نظر دارد تا سرمایه 8.8 میلیارد تومانی را از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات و سود انباشته به 20 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی  (انطباق سرمایه با قوانین تابلوی بازار دوم معاملات بورس) و تامین سرمایه در گردش باشد.

چکارن 

شرکت کارتن ایران اعلام کرد با توجه به رشد قیمتی اخیر باستحضار می‌رساند هیچ تغییر با اهمیتی در پیش بینی سودآوری شرکت صورت نگرفته است. 

غشهد

شرکت شهد ایران که دومین مجوز افزایش سرمایه سال جاری را دریافت کرده ، در پایان معاملات امروز برای برگزاری مجمع فوق العاده پنج شنبه جاری با توقف نماد روبرو می شود."غشهد" می تواند سرمایه 12.5 میلیارد تومانی را از محل آورده نقدی سهامداران به 20 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و خروج از ماده 141 قانون تجارت و الزام سازمان بورس باشد.

گروه لبنى  

شنیده میشود که تمام کارخانه داران در سال جدید خواستار افزایش قیمت ها براى جبران تورم هزینه هاى مربوطه از این طریق جبران شود ، که بزودى  سازمان حمایت مصرف کنندگان در این خصوص تشکیل جلسه میدهد .

شلعاب 

شرکت لعابیران اعلام کرد افزایش قیمت سهام این شرکت با نتایج حاصل از عملکرد این شرکت تضاد دارد. لذا در اسرع وقت اطلاعات مالی سال 1395 استخراج و به اطلاع عموم خواهد رسید. 

کمنگنز 

شنیده میشود توافق با شرکت ذوب آهن مبنى بر فروش سنگ منگنز در حال انجام است که بزودى شفاف سازى میشود .

خودرو

براساس تصمیم وزارت صنعت، خودروسازان طی سال‌جاری باید در مجموع یک میلیون و 500 هزار دستگاه انواع خودرو به تولید برسانند. این تیراژ شامل خودروهای سواری، تجاری سبک و سنگین است.

فولاد مبارکه
شنیده ها ازقرارداد 400 میلیون دلاری با شرکت ام اس آلمان برای توسعه تولید در فولاد مبارکه حکایت دارد

سایپا
شرکت سایپا با برنامه تولید 633 هزار و 919 دستگاه بیشترین تیراژ را برای خود در نظر گرفته است. این شرکت سال گذشته توانست تولید 570 هزار دستگاه خودرو را محقق کند در صورتی که بتواند این میزان تولید را عملی کند، رشد تولید 11.21درصد نسبت به سال 95 را خواهد دید.

ایران خودرو

ایران خودرو تولید 630 هزار دستگاهی را در برنامه قرار داده است.ایران خودرو طی سال گذشته 650 هزار دستگاه خودرو را به تولید رساند بنابراین برنامه تولیدات این شرکت طی سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته 3.07 درصد کاهش خواهد داشت.

هرمز 

مهندس فرزاد ارزانی با بیان اینکه فولاد هرمزگان مزیت‌های صادراتی دارد که بسیاری از واحدها ندارند، به توسعه بازارهای صادراتی این شرکت اشاره کرد و گفت: چنانچه مشکل اسکله رفع گردد، صادرات محصولات فولاد هرمزگان راحتتر انجام میشود، بنابراین به جهت روانسازی کارها در امر صادرات، با همکاری فولاد مبارکه به دنبال ایجاد اسکله اختصاصی در هرمزگان هستیم. 

خکاشا 
یک کارشناس صنعت خودرو از توقف خط تولید سایپای کاشان خبر داد و گفت: انحصاری بودن شرکت قطعه‌سازی کروز باعث ایجاد مشکلاتی برای صنعت خودروسازی شده و البته این اتفاق با حمایت دولت صورت گرفته است. خط تولید سایپای تهران و پارس خودرو نیز در شرف توقف است که دلیل این اتفاق تک منبع بودن تأمین قطعات این خودروها است. 
مداران 
شرکت داده پردازی ایران اعلام کرد شرکت در حال بستن حساب‌های سال 95 است و طبعا اعلام وضعیت دقیق از سود سال 95 هر سهم امکان پذیر نیست.در خصوص صندوق‌های فروشگاهی و پروژه کارت سلامت نامه‌ای در تاریخ95/11/16 منتشر شده . مجددا اعلام می‌دارد در مقطع زمانی فعلی اطلاعات افشا نشده‌ای در خصوص این پرو‌ژه‌ها وجود ندارد و پیش بینی سود سال 96 به مبلغ 283 ریال کماکان به قوت خود باقی است. 

نیرو محرکه

ماشین سازی نیرو محرکه برنامه افزایش سرمایه ۲۸ درصدی برای احداث نیروگاه برق با مقیاس کوچک را فعلا" لغو کرد.

غدام 
شرکت خوراک دام پارس اعلام کرد از آنجا که پیش بینی‌های موثر به سودآوری در سال 96 تمام در بودجه لحاظ شده و برخی موضوعات مطروحه در مجمع مربوط به سالیان آتی است، بنابراین در شرایط فعلی آخرین پیش بینی منتشر شده تایید می‌شود. 
رتاپ 
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان اعلام کرد فعالیت شرکت پارسیان همراه لوتوس در سال جاری منجر به سود نخواهد شد و پیش بینی این شرکت برای سال96 مطابق پیش بینی قبلی است.در رابطه با درصد مالکیت سهامداران، حداقل میزان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در پارسیان همراه لوتوس 30% خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر شرکت پارسیان همراه لوتوس که به موفق به اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MNVO)  شده ، سه شرکت دیگر نیز تاکنون این پروانه را دریافت نموده‌اند، ولی با توجه به اقدامات انجام شده، پیش بینی می‌شود ارائه خدمات از سوی پارسیان همراه لوتوس قبل از سایر رقبا آغاز شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی