---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 فروردین96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

بکهنوج 

شنیده ها از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

کفپارس

در پی اتمام سال مالی 30 آذر گذشته فرآورده‌های‌ نسوز پارس‌، این شرکت بورسی زمان برگزاری مجمع سالانه را چهارشنبه جاری تعیین کرد.بر همین اساس در پایان معاملات امروز نماد "کفپارس" متوقف خواهد شد.

شپلی

افزایش سرمایه دوم پلی اکریل بزودی اعلام میگردد

قزوینح

در پی افزایش سرمایه 100 درصدی آبان سال گذشته قند قزوین و انتشار سهام حق تقدم ، امروز آخرین  مهلت داد و ستد " قزوینح" است.

هرمز 

شایعات ازعدم  فروش بلوک این شرکت توسط فولاد مبارکه حکایت دارد و در حد صحبت های اولیه باقی مانده است. 

صادرات مواد معدنی خام

جعفر سرقینی معاون معدنی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت:صادرات مواد معدنی خام مشمول مالیات است و این مصوبه به حالت تعلیق در نیامده است. وی تصریح کرد :صادرات مواد معدنی خام از شهریور ۹۵ مشمول مالیات شده است.و اجرای آن به قوت خود باقی است.

عرضه اولیه"گکوثر"

شرکت هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان در فرابورس درج نماد و آماده عرضه اولیه شد.این هتل 5 ستاره که از سال 1347 تاسیس و سال 1358 به بنیاد مستضعفان واگذار شده، با نماد " گکوثر" و به عنوان پنچاه و هشتمین شرکت در بازار دوم فرابورس حضور خواهد داشت.سرمایه اسمی این هتل 11 میلیارد تومان بوده و برای هر سهم سال مالی اسفند گذشته 888 ریال سود محقق شده است.

آسیا 

شایعات از واگذاری بلوک این شرکت توسط گروه بانک ملت به خارج از گروه جکایت دارد 

وملت

در پی اتمام سال مالی 30 آذر گذشته سرمایه‌گذاری‌ملت‌، این شرکت بورسی زمان برگزاری مجمع سالانه را چهارشنبه جاری تعیین کرد.در پایان معاملات امروز نماد "وملت" متوقف خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران

روزنامه دیلی تلگراف روز دوشنبه در گزارشی نوشت: شرکت‌های انگلیسی بااحتیاط به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران که انتظار می‌رود طی 10 سال آینده رقم عظیم 600 میلیارد دلار باشد، چشم دوخته‌اند.

گروه قطعه سازی

گروه خودروسازی رنو از ۵۰ قطعه ساز برتر ایرانی برای حضور در همایش بین المللی قطعه سازان رنو-نیسان که قرار است هفته آینده در الجزایر برگزار شود دعوت کرده است. این همایش که با حضور بیش از یک هزار تامین کننده داخلی و خارجی از منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند، در شهر صنعتی اوران الجزایر برگزار می شود، وزیر صنایع الجزایر و همچنین مدیران ارشد واحد خرید رنو-نیسان نیز حضور دارند.  دعوتنامه رسمی این همایش برای حدود ۵۰ گروه قطعه سازی برتر ایرانی از جمله شرکت های کروز، عظام و جمع ساز ارسال شده و علاقمندان می توانند با استفاده از آن برای شرکت در این همایش اعلام حضور کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی