---------------------------------- ---------------------------------- امضا تفاهمنامه بورس با کدال برای افزایش شفافیت بازار سرمایه :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تفاهمنامه ای با هدف افزایش شفافیت اطلاعات در بازار سرمایه امضا شد تا شرکت ها همزمان با تایید در کمیته پذیرش بورس، افزون بر دریافت گواهی امضای دیجیتال از آموزش های لازم درباره امکانات و حساسیت های سامانه جامع اطلاع رسانی، فرآیندهای آن و... برخوردار شوند.

شرکت بورس تهران و کدال (سامانه جامع اطلاع رسانی صورت های مالی شرکت ها) این تفاهمنامه را امروز (یکشنبه) در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امضا کردند.
معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران درباره امضای این تفاهمنامه گفت: دسترسی ناشران بورسی ثبت شده نزد سازمان بورس، به سامانه جامع اطلاع رسانی (کدال) نقطه قوت بازار سرمایه است.
روح الله حسینی مقدم افزود: زیرساخت های موجود این امکان را به ناشران بورسی می دهد که اطلاعات خود را بخوبی در بازار سرمایه منعکس سازند.
این مسوول یکی از مشکلات موجود در گزارشگری شرکت ها را شناخت اندک ناشران از سامانه کدال عنوان کرد که بازآموزی و شناخت بهتر می تواند به ارتقای وضعیت گزارشگری منجر شود.
مدیر پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران نیز گفت: در شرایطی که هیات مدیره شرکت ها از ارایه اطلاعات گریزانند، عملکرد شرکت بورس در فراهم کردن زیرساخت های موجود سبب شده است این اطلاعات بخوبی از شرکت ها دریافت شود.
به گفته اسماعیل درگاهی، اکنون در شرکت بورس تهران 40 پرونده مفتوح در زمینه پذیرش شرکت وجود دارد؛ بنابراین در قالب تفاهمنامه صورت گرفته میان بورس تهران و رایان بورس، آموزش های لازم به شرکت ها ارایه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی