---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

حفارى

شنیده هایى از واگذارى بلوک ٢٠ درصدى نیروگاه زنجان این شرکت در آینده نزدیک به گوش میرسد .

کفپارس

 شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در نماد “کفپارس” میباشد.گفته میشه این افزایش از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران میباشد که در دست حسابرس است و به زودی به سازمان بورس ارسال خواهد شد.

کماسه

شنیده میشود کماسه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی پیش رو دارد

فولاژ

شنیده هایى از قرارداد جدید با شرکت ذوب آهن جهت تولید شمش مورد نیاز به منظور ریل ملى به گوش میرسد

کپرور

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: عملیات استخراج تمام مکانیزه زغال‌سنگ از ششمین کارگاه لانگوال زیرزمینی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس آغاز شد

لخزر

شنیده میشود لخزر افزایش سرمایه از محل سود انباشته در پیش دارد

قند پیرانشهر

سود هر سهم را با 835 درصد افزایش نسبت به سال قبل اعلام کرد. این شرکت در دوره 3 ماهه منتهی به مهر سال جاری (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم  318 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 835 درصد رشد داشته است.

همچنین "قپیرا" توانسته براساس عملکرد 3 ماهه، 79 درصد از سود هرسهم را مجقق کند.

پلاسک

پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی اسفند سال جاری با سرمایه بیش از 91.3 میلیارد تومانی را از سود یک ریالی به 42 ریال زیان تغییر داد که تعدیل منفی 4,300 درصدی را نشان می دهد. "پلاسک"  براساس عملکرد 6ماهه، 88 ریال زیان را محقق کرد.

عرضه اولیه دارویی برکت و نفت جی

طی آذرماه امسال 10 درصد از سهام شرکت دارویی برکت و شرکت نفت جی برای نخستین‌بار از طریق بورس عرضه و کشف قیمت خواهد شد.

سیمان
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه کارخانه‌های سیمان از تعطیلی واحدها برای مدیریت هوا و سوخت استقبال می‌کنند، به شرط آنکه مسوولان هزینه این توقف تولید را پرداخت کنند،گفت: در حال حاضر فقط یک «کارخانه سیمان تهران» در داخل این استان آن هم با کمتر از ظرفیت به فعالیت می‌پردازد و مابقی در بیرون از شهر هستند.
کگل
با حضور معاون اول رئیس جمهور پروژه گندله سازی شماره ۲ گل گهر با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن به بهره برداری رسید. ظرفیت پروژه گندله‌سازی شماره دو گل گهر تا ۷ میلیون تن امکان ارتقا دارد و برای احداث این کارخانه ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت ریالی و ۱۰۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است. ظرفیت تولید گندله کشور در حال حاضر به ۲۹٫۵ میلیون تن رسیده است.

ساینا

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی آذر جاری با سرمایه 10 میلیارد تومانی، 25 درصد بیشتر شد و با 92 ریال افزایش از 328 به 410 ریال رسید.

سیمان بجنورد

پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی اسفند جاری با سرمایه 39.2 میلیارد تومان مبلغ 210 ریال و تغییر سود هر سهم گزارش قبل 252ریال با 17درصد تعدیل منفی ، 210 ریال اعلام کرد و براساس عملکرد 6 ماهه ، 91 ریال معادل 43 درصد را پوشش داد.

سشمال

مقصد صادراتی شرکت سیمان شمال کشور عراق است.به گفته یک مقام مسئول، صادرات سیمان سفید”سشمال” اگر چه اندک و در حدود ۶۰۰ تن بوده اما تاییده محصول سیمان شمال از اتحادیه اروپا باعث شده حمایت از صادرات مورد توجه قرار گیرد.

خچرخش

پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در ایران صبح امروز در شرکت چرخشگر تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو افتتاح شد. این خط تولید که با سرمایه گذاری مشترک شرکت چرخشگر ایران خودرو و رنوپارس به بهره برداری رسید، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو(JHQ) را تولید خواهد کرد.






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی