---------------------------------- ---------------------------------- پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در خچرخش :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مدیرعامل شرکت چرخشگر : پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در ایران صبح امروز در شرکت چرخشگر تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو افتتاح شد.

  این خط تولید که با سرمایه گذاری مشترک شرکت چرخشگر ایران خودرو و رنوپارس به بهره برداری رسید، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو(JHQ) را تولید خواهد کرد.

(JHQ) نسل جدیدی از گیربکس‌های دستی و از نوع دیفرانسیل بسته است که به دلیل برخورداری از سیستم کلاج هیدرولیکی عوض کردن دنده را راحت‌تر می‌کند و مقدار روغن مصرفی در این نوع گیربکس نسبت به نمونه های قبلی ۰٫۷ لیتر کمتر است.

ظرفیت تولید این خط سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه گیربکس است و با توجه به تکنولوژی پیشرفته و سطح کیفی بالای گیربکس تولیدی در چرخشگر امکان صادرات این محصول نیز فراهم است؛ برای راه‌اندازی این خط تولید سرمایه‌گذاری مشترک ۳ میلیون یورویی از سوی رنو و چرخشگر ایران خودرو صورت گرفته است.

فاز اول این پروژه شامل بهره‌برداری از خط مونتاژ گیربکس امروز به بهره‌برداری رسید و برای دو فاز دیگر پروژه یعنی «داخلی‌سازی پوسته‌های گیربکس» و همچنین «شفت و دنده‌ها» برنامه‌ریزی شده و به ترتیب تکمیل خواهد شد.

خط تولید راه اندازی شده در شرکت چرخشگر قابلیت تولید همه گیربکس‌های خانواده (J) را دارد و دارای سیستم خطاناپذیری کامل و سطح اتوماسیون بالا است و پیشرفته ترین خط تولید گیربکس در کشور به شمار می‌آید.

ضد خطا بودن ایستگاه‌های کاری، سطح ایمنی بسیار بالا و در سطح استانداردهای جهانی، قابلیت و امکان ردیابی قطعات و پروسه های تولیدی صورت گرفته بر روی محصول و همچنین سرعت بالای تولید از ویژگی‌های ممتاز خط تولید جدید است.

هم‌اکنون ظرفیت تولید این خط در حدود ۱۰۰ هزار دستگاه گیربکس در سال طی تنها یک شیفت کاری بوده و در صورت اعلام نیاز از طرف مشتری (شرکت رنو) این رقم به سیصد هزار دستگاه در سال در طی سه شیفت کاری قابل افزایش است.

طبق توافقات صورت گرفته با شرکت رنوپارس به شرط تامین نیاز داخلی، امکان صادرات گیربکس تولیدی شرکت چرخشگر به سایر بازارهای خارجی مورد نظر رنو نیز پیش‌بینی شده و در قرارداد دو جانبه لحاظ شده است.

میزان سرمایه گذاری پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که به طور کامل پرداخت شده است. که با این سرمایه گذاری میزان فروش از ۸۰۰ میلیارد ریال به هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال افزایش خواهد رسید.

معرفی پروژه ال۹۰

 تولید خودرو بر مبنای پلت فورم ال۹۰ در ایران، محصول همکاری خودروسازان ایرانی و شرکت خودروسازی رنو فرانسه در قالب یک پروژه مشارکتی چند جانبه است. خودرو تندر (لوگان) بعنوان اولین محصول از پلت فورم ال۹۰ ، یکی از بهترین خودروهای تولیدی از لحاظ کیفی در داخل کشور می‌باشد که منطبق با استانداردهای روز شرکت رنو و با نظارت مستقیم کارشناسان و  نمایندگان این خودروساز بین المللی در شرکتهای ایران خودرو و پارس خودرو تولید می‌شود.

داخلی سازی تولید قطعات خودروهای مبتنی بر پلت فورم ال۹۰ و صادرات آنها جزو اهداف اصلی دست‌اندرکاران و طراحان این پروژه در کشور بوده است. در این راستا انتخاب بهترین قطعه‌سازان ایرانی جهت تولید داخلی قطعات و مجموعه های این خودروها در دستور کار قرار گرفت و شرکت چرخشگر نیز که یکی از پیشرو ترین و با سابقه ترین تولید کنندگان انواع گیربکس در ایران و منطقه خاورمیانه می باشد،  از طرف شرکت رنو فرانسه بعنوان تولید کننده گیربکس ال۹۰ انتخاب گردید.

معرفی گیربکس ال۹۰

گیربکس ال۹۰ یک گیربکس ۵ دنده دستی بهینه سازی شده، بهمراه مجموعه دیفرانسیل و با عملکردی بسیار خوب و همچنین با کیفیت ساخت عالی می باشد.

این گیربکس دارای تنوع گسترده با قابلیت کاربرد در انواع و اقسام خودروهای سواری و باری (سبک) متعلق به خانواده ال۹۰ می‌باشد. تیپهای مورد نظر برای استفاده در بازار خودرو ایران شامل JH3 و JHQ برای خودروهای سواری و JRQ برای وانت بارهای طرح ال۹۰ می باشد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی