---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

وکوثر

شنیده شده وکوثر از محل فروش نیروگاه کازرون خود ۴۵۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرده و توانایی تعدیل ۷۵ تومانی به ازای هر سهم را داراست.

زگلدشت

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان اعلام کرد بر اساس معامله انجام شده موخ ۹۵/۶/۲۵ تعداد ۲۱۰ راس تلیسه آبستن فروخته که از این بابت سود هر سهم پیش بینی سال ۹۵ مبلغ ۳۰ ریال افزایش می‌یابد.

پتایر

این روزها بحث فروش زمین پتایر یک بار دیگر بر سر زبان هاست/گفته می شود این زمین قرار است یک بار دیگر در پاییز برای فروش آگهی شود

خودرو

افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ایران خودرو در حال رابزنی است.

ذوب

تحول بسیار بزرگی در تنوع تولید انواع تیرآهن در ذوب آهن اتفاق افتاده و در کمتر از ۲ ماه آینده تولید آن شروع خواهد شد.

شرانول

تکذیب آتش‌سوزی در مخزن شرکت ایرانول
عیسی اسحاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه اتفاق پیش‌آمده هیچ خللی در عرضه روغن‌های ایرانول در بازار بوجود نخواهد آورد، شایعات منتشره را در این زمینه مبنی بر کمبود روغن در روزهای آینده تکذیب کرد.

اخابر

سهامداران همراه اول سهم‌دار مخابرات می‌شوند/ تکلیف سهامداران حقیقی پس از ادغام
حسابرس معتمد بورس با تشریح راه‌های قانونی ادغام دو شرکت بورسی، گفت: با ادغام همراه اول در مخابرات، سهامداران حقیقی همراه اول به جای سهم «همراه» سهم «اخابر» می‌گیرند.

خودرو

در شرایطی که ایران خودرویی‌ها اعلام کرده‌اند فیات-کرایسلر گزینه جدید آنها برای همکاری مشترک است، هیچ خبری در مورد جزئیات مذاکره این دو شرکت به بیرون درز نکرده و مشخص نیست در نهایت شراکت میان آنها شکل خواهد گرفت یا نه. فیات در حال حاضر سهامدار کرایسلر آمریکا به حساب می‌آید و این دو شرکت به نوعی یک گروه خودروسازی هستند و بنابراین در تصمیمات یکدیگر اعمال نظر می‌کنند. گفته می‌شود ایران خودرو می‌خواهد بخشی از بازار زیر ۵۰ میلیون تومان خود را با محصولات فیات پوشش دهد.

پاسا

خبرهایی از واگذاری بلوک نماد پاسا توسط وصندوق در قیمت ۴۸۰ تومان بگوش میرسد.گفته می شود آتیه صبا بلوک را بر می دارد.

خودرو
مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) گفت : تولید سالانه شرکت مشترک ایران خودرو با پژو به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید. محمدرضا معتمد در همایش قطعه‌سازان مشترک ایران خودرو و پژو، با اشاره به اینکه اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز می شود، افزود : خودروی ۳۰۱ بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید. وی تاکید کرد : ایکاپ به عنوان شرکت ایرانی ثبت شده و سهام آن به صورت ۵۰ ـ ۵۰ بین ایران خودرو و پژو مشترک است.

حتوکا و توریل

شایعه ای بسیار قوی در بازار وجود دارد، مبنی بر اینکه حتوکا قصد فروش ۹۳ میلیون سهم دیگر توریل پرتفوی خود را دارد!

حکشتی

با لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام “حکشتی” توانست در بازه ای کوتاه و با گسترش فعالیت هایش دو بار رتبه جهانی خود را ارتقا داده و به جایگاه نوزدهم دست یابد. این موفقیت در حالی رقم خورده که به دلیل شرایط و اوضاع نامطلوب در حوزه حمل و نقل دریایی در جهان از منظر کرایه حمل کالا و محصولات، بسیاری از شرکت های بزرگ همچون هانجین چین و هیوندایی کره ورشکسته شدند.

سپاها

خبر ها از سپاها در همکاری با احداث اتوبان اصفهان _شیراز خبر میدهد … این روز ها خبرایی از این دست در صنعت خاکستری شنیده میشود این پروژه اغاز تحولی عظیم برای این صنعت میباشد، لازم به ذکر هست در ابتدا راه میباشد هنوز مراحل ان در حال طی شدن است و اقدامات ان در حال بررسی میباشد . برداشته شدن تخفیفات سیمان و افزایش قیمت هم تاثیر خوبی رو این صنعت خواهد گذاشت.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی