---------------------------------- ---------------------------------- کاهش ۱۹ درصدی سود هر سهم"حتوکا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت حمل‌ و نقل‌ توکا که اقدام به افزایش سرمایه 60 درصدی کرده و 33 میلیارد تومانی شده،  به رغم درآمد غیرعملیاتی 1.5 میلیارد تومانی، به دو دلیل عملکرد 6 ماهه و پیش بینی عملکرد نیمه دوم، سود هر سهم سال جاری را 19 درصد کاهش داد.

"حتوکا" با ارسال نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد: با توجه به فروش 15 میلیون سهم شرکت توکا ریل به نرخ 2250 ریال و با توجه به بهای تمام شده مبلغ 15 میلیارد ریال ، این شرکت مواجه با تعدیل مثبت 18.98 درصدی از بخش درآمد حاصل از سرمایه گذاری می شود.

ولیکن با توجه به عملکرد 6 ماهه سال 95 و پیش بینی عملکرد نیمه دوم سال 95 از بابت قراردادهای این شرکت تعدیل منفی 19 درصدی را می طلبد.لذا پیش بینی سود هر سهم پس از کسر مالیات از مبلغ 295 ریال به مبلغ 287 ریال کاهش می یابد. 

این شرکت درحال حاضر برنامه ای جهت فروش مابقی سهام شرکت توکا ریل ندارد و به محض تامین نقدینگی نسبت به جایگزینی سهام اقدامات لازم صورت می پذیرد.

همچنین حمل‌ و نقل‌ توکا در خصوص پیامد این رویداد اعلام کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در نتیجه اطلاعات افشا شده فوق، سود (زیان) خالص اعلامی سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 به شرح جدول ذیل تغییر خواهد یافت. به محض تهیه، اطلاعات تفصیلی نیز متعاقبا ارائه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی