---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 31 شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2


وبانک

حنیفی از «وبانک» به دانشگاه رفت/اظهار نظری کوتاه درباره تغییرات سکان «وبانک» به فردی مسلط به مسائل بازار سرمایه ، شرکت های تولیدی و پروژه ها سپرده شده است./تغییرات مدیریتی در دو شرکت بزرگ بورسی/ « وبانک و شاراک»ولدخانی به پتروشیمی شازند رفت و غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی شد

حریل

شنیده ها از فروش بلوک ۲۰۰تومانی حریل به غدیر خبر میدهد .

ذوب
شنیده ها حکایت از تایید افزایش سرمایه “ذوب ” از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد

فسرب

فسرب احتمال تعدیل در گزارش شش ماهه بدلیل شروع تولید سرب از سه ماهه دوم و افزایش نرخ جهانی سرب و روی

خمحرکه

گفته می شود خریدار بلوک مدیریتی خمحرکه که توسط ورنا عرضه خواهد شد، یک شرکت از کره_جنوبی خواهد بود.

رکیش

رونمایی از اپلیکیشن «رکیش»

کسرا

صدور مجوز افزایش سرمایه درصد افزایش سرمایه:  1,099% محل تامین: مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها , سود انباشته

فلوله

  شنیده شده که ١٤ هزار میلیارد تومان برآورد هزینه لوله در طرح هاى آبرسانى شده که در صورت تایید و قرارداد تولید میتواند تاثیر شکرف در وضعیت مالى شرکت ایجاد کند .

سدور

شنیده میشود که این کارخانه هم اکنون به دلیل فرسودگى تجهیزات و افزایش قیمت تولید در آستانه ورشکستگى است و مسولان تنها راه رونق مجدد آن را اجراى فاز چهارم این سیمانى میدانند .

گروه قندى

شنیده میشود که دستور پرداخت بدهى ١٥٠ میلیارد تومانى شرکت هاى قندى را صادر شده است . 

ختوقا

بر اساس شنیده ها شرکت قطعات اتومبیل ایران به دنبال فروش برخی از زیر مجموعه های خود است.

مپنا

6 ماه پس از امضای موافقتنامه گروه مپنای ایران و گروه صنعتی زیمنس آلمان، زیمنس اولین محموله توربین های گازی کلاس اف خود را تحویل نیروگاه برق ۶۰۰ مگاواتی بندرعباس داد.  به گزارش پایگاه اینترنتی نچرال گاز یوروپ، این اولین مرحله از قرارداد دوجانبه بین طرفین است که شامل انتقال دانش فنی و تکنولوژی ساخت این نوع توربین ها از شرکت زیمنس به شرکت مپنا می شود.  زیمنس یکی از اولین شرکت های بزرگ غربی است که پس از لغو تحریم ها با ایران قرارداد همکاری امضا کرده است. این شرکت یک یادداشت تفاهم 1.6 میلیارد دلاری در زمینه زیرساخت های ریلی ایران و یک نقشه راه درازمدت با شرکت مپنا در زمینه صنعت برق امضا کرده است

وبملت

مدیر عامل بانک ملت از عرضه کارت های اعتباری مرابحه این بانک از اول مهر ماه خبر داد. به گزارش ایرنا از روابط عمومی بانک ملت، هادی اخلاقی فیض آثار افزود: بانک ملت از ابتدای مهرماه براساس دستور العمل اجرایی صادره از سوی بانک مرکزی، نسبت به اعطای کارت های اعتباری مرابحه در سه سطح طلایی با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال، نقره ای با سقف فردی ۳۰۰ میلیون ریال و برنزی با سقف فردی ۱۰۰ میلیون ریال اقدام خواهد کرد.

بانکی

روابط بانک توسعه صادرات ایران در ١٩ کشور اروپایی احیا شد
شانا – مدیر امور بین الملل بانک توسعه صادرات ایران از برقراری روابط بانکی با ۶٠ بانک در ١٩ کشور اروپایی خبرداد و گفت: هم اکنون با ۴١ کشور و ١٠١ بانک خارجی ارتباط بانکی داریم.

خبهمن

ناصر شاهباز مدیر عامل گروه بهمن در خصوص همکاری با شرکای تجاری گفت: پس از رفع محدودیت‌ های بین‌ المللی، اخیراً مذاکرات خوب و مثبتی با شرکای تجاری گروه بهمن انجام شده است.علاوه بر این در حال مذاکره با شرکت‌ های جدید که پس از رفع محدودیت‌ های بین‌ المللی ابراز تمایل برای مشارکت در زمینه تولید محصولات جدید کرده‌ اند، انجام شده است.وی در خصوص افزایش تولید، توسعه محصولات، سهم بازار و تنوع سبد محصولات گفت: به دنبال آن هستیم که در سال پیش‌ رو و به واسطه همکاری با شرکای تجاری، از حداکثر ظرفیت‌ های تولیدی و پتانسیل موجود در شرکت‌ های تابعه گروه بهمن استفاده کنیم تا بتوانیم با افزایش بهره‌ وری، سهم مناسبی از بازار را در حوزه خودروهای سواری و تجاری در اختیار بگیریم. همچنین در نظر داریم با تنوع سبد محصولات در دامنه قیمتی متفاوت طیف مشتریان خود را گسترده نمائیم.

دکتر شاهباز افزود: شرکای تجاری جهت توسعه همکاری و عرضه محصولات جدید ابراز تمایل کرده‌ اند و پیش‌ بینی می‌ شود، به دنبال توافقات جدید شاهد رشد و ارتقا محصولات به لحاظ کمی و کیفی باشیم.

مداران

شرکت داده پردازی ایران در ۱۳ روز کاری اخیر موفق شده ۳۳ درصد بازدهی را به دست آورد تا یکی از بهترین عملکردها را در مدت اخیر به نام خود ثبت کند . داده پردازی از اواسط شهریور ماه با شایعه همکاری برای نصب صندوق فروشگاهی که باعث رشد قیمت چند نماد دیگر هم شده بود مواجه شد و با افزایش تقاضا به قیمت های نزدیک به ۳۹۰ تومانی رسید.
بانک رفاه در ماه های اخیر همواره در نقش خریدار در مداران ظاهر می شد اما پس از ثبت چنین رشدی و البته بعد از شفاف سازی در اقدامی قابل تامل ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار سهم به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان را به فروش رساند .
قابل توجه است بدانید سهامداران مداران از ابتدای سال ۹۴ تاکنون بازدهی ۱۶۴ درصدی را از این نماد نه چندان پر سر و صدا کسب کردند که به نوعی یک آمار خارق العاده محسوب می شود . عموم خریداران و فروشندگان مداران در شهریور ماه کدهای متعدد حقیقی بودند که البته قدرت خریداران حقیقی بیش از فروشندگان بوده و این تحلیل روزهای آتی مداران را دشوار می کند.
طبق صحبت های مسئولان مداران هیچ اتفاق جدید و قابل شفاف سازی در مداران رخ نداده است .

چکاپا

“چکاپا” با سرمایه بیش از ۱۳۱ میلیارد تومانی، سود هرسهم سال مالی جاری را از محل فروش ۱۵۰ دستگاه از مجموع ۵۷۷ دستگاه مسکونی با ۱۰ درصد افزایش همراه کرده بود.
حال این شرکت فرابورسی از افزایش حدود ۲۵ درصدی سود ۳۰۱ ریالی خبر داد و اعلام کرد: از محل فروش شهرک های مسکونی مبلغ ۸۸۸۱۹ میلیون ریال سود غیرعملیاتی و از محل قرارداد منعقد شده ۱۵۰۰۰ میلیون ریال سود در سرفصل سایر درآمد های عملیاتی حاصل شده که نهایتأ eps نهایی شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ معادل ۳۷۶ ریال خواهد بود.

سیمان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از آغاز صادرات سیمان این استان به کشور عراق از مهرماه خبر داد. امامی گفت به دلیل مشکلات و بحران های موجود در کشور عراق در نیمه نخست امسال به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تنها هشت استان مرزی ایران به این کشور سیمان صادر می کردند. حدود ۵۰ کارخانه ایرانی سالانه بین ۹ تا ۱۰ میلیون تن سیمان به عراق صادر می کنند که دولت عراق در ۲ سال اخیر به منظور حمایت از تولید داخلی، تعرفه گمرکی سیمان ایرانی را از ۲ به ۱۰دلار در هر تن افزایش داده است.

FATF بانکی
رئیس‌کل بانک مرکزی در کانال تلگرامی که به تازگی راه‌اندازی کرده، در خصوص الحاق ایران به FATF نوشته است: “در ملاقاتی که با آقای بارتلون، رئیس پارلمان فرانسه داشتم، به نکته جالبی اشاره می‌کرد. ” ولی‌اله سیف، در ادامه نوشته است: “ایشان ضمن تاکید بر به کارگیری همه امکانات برای تحقق کامل مفاد برجام واعلام تعهد فرانسه به این امر، تعلیق نام ایران از لیست سیاه FATF را به عنوان یک عامل مؤثر فشار بر امریکا برای انجام تعهداتش در برجام می‌دانست. ”

زغالسنگ کشرق کپرور کطبس
شاخص دیروز پلاتس برای گرید پرمیوم (CFR چین) نشان میدهد که قیمت زغالسنگ کک شو ۳٫۵دلار دیگر گران شده و به ۱۸۳٫۵دلار رسیده است. شاخص MetalBulletin هم با رشد ۷٫۵درصد رشد رقم ۱۹۰دلار اعلام کرده است.

پتروشیمی فارس
مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: ١١ طرح پتروشیمی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد یورو تسهیلات ارزی از سوی این شرکت در کشور در حال ساخت است. عادل نژاد سلیم که برای بازدید از طرح‌های در حال ساخت پتروشیمی های شهرستان گچساران و دهدشت به کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده بود، گفت: تاکنون اعتبار ۱۱ پتروشیمی از طریق فاینانس چین انجام شده است. وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها را ۴٠ درصد یاد کرد و گفت: بهره برداری از این طرح‌ها در ایجاد اشتغال و چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

شپلی
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع نیز گفت: با توجه به پیشنهاد استاندار اصفهان و درراستای اجرای قانون “حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور” کارخانه ی پلی اکریل توسط ۵ تن از منتخبین دولت اداره خواهد شد. رجبعلی صادقی با بیان اینکه آقایان بزرگی، کاویان، حاج صادقی و پور سیدی با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت بعنوان هیئت اجرایی جدید کارخانه ی پلی اکریل رسما کار خود را آغاز خواهند کرد، افزود: امیدواریم که با حمایت استاندار اصفهان و ترکیب جدید هرچه سریعتر کارخانه به شرایط خوب خود برسد. وی با اشاره به اینکه حمایت های بی دریغ استاندار اصفهان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: حمایت ویژه و همه جانبه از هیئت اجرایی برای حل مشکلات این کارخانه ضروری است.

لبنی
در راستای اجرائی نمودن پروتکل بهداشتی بین سازمان دامپزشکی کشور و اتحادیه گمرکی اور آسیا به منظور صادرات فراورده های خام دامی ، اولین کد صادراتی IR در استان خراسان برای صادرات محصولات لبنی کارخانه لبنی پالود توسط سازمان دامپزشکی کشور صادر شد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی