---------------------------------- ---------------------------------- نشست مشترک شرکت­ های دارویی فرانسوی با هلدینگ­ های دارویی ایران :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

درحالی بعد از اعلام رسمی و قطعی لغو تحریم های ایران بعد از 10 سال ، موج تازه دیگری از ورود سرمایه گذاران خارجی شکل گرفته که اولین نشست مشترک شرکت­ های دارویی فرانسوی با هلدینگ­ های دارویی ایران برگزار شد.

براساس این گزارش، این نشست با هدف فراهم کردن محیطی برای آشنایی مستقیم شرکت­ های فرانسوی با شرکت­ های ایرانی و به میزبانی تامین سرمایه نوین تشکیل و تحلیلی از شرکت­ های سرمایه­ گذاری در بخش دارو توسط مدیران این تامین سرمایه و همچنین چگونگی ورود به بازار سرمایه ایران و ادغام و مشارکت از سوی مدیران شرکت­ های بورس و فرابورس ارایه شد.

در این جلسه شرکت­ های فرانسوی همچون LEEM، EH، HRA، IPSEN، Pierre Fabre،  Sanofi و McGrigor با شرکت­ و هلدینگ های بزرگ دارویی ایران همچون شفا دارو، سرمایه گذاری البرز، برکت، ثامن و لقمان،ملاقات مستقیم داشتند.

ولی نادی مدیرعامل تامین سرمایه نوین ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مساعد موجود پس از رفع تحریم­ های بین­ المللی، ظرفیت ها صنعت دارو را با توجه ساختار جمعیتی و هرم سنی ایران بی­ شمار دانست.

محمدمسعود غلامپور مدیر تحقیقات و بازاریابی این شرکت نیز با اشاره به قوت­ های گروه تامین سرمایه نوین و پیشرو بودن آن در بازار مالی ایران با سابقۀ انتشار اولین صکوک اجاره، استصناع، مرابحه و همچنین بیشترین حجم دارایی­ های تحت مدیریت و بالاترین رقم تأمین مالی در کشور، آمادگی این شرکت را برای ارائۀ خدمات مالی لازم و تأمین منابع مالی و توسعۀ شرکت­های دارویی با هدف رشد آنها به حاضرین اعلام کرد.

مدیر بین­ الملل فدراسیون شرکت­ های دارویی فرانسوی (LEEM) نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست به معرفی توانمندی شرکت­ های دارویی فرانسوی و نقاط قوت صنعت داروی ایران پرداخت. سپس نمایندگان شرکت­ ها به معرفی و اعلام ظرفیت های موجود در حوزۀ دارو و سلامت اشاره کردند.

همچنین امکانات ورود به بورس شرکت­ های دارویی و مزایای ادغام و مشارکت شرکت­ های خارجی و شرکت­ های بورس ایران و ظرفیت رو به رشد صنعت دارو نیز از سوی مدیران شرکت بورس تهران تببین شد.

به اعتقاد شرکت­ های فرانسوی حاضر در این جلسه، جذابیت­ های بالقوه صنعت دارو و به طور کل بخش سلامت حاکی از تعامل مثبت شرکت­ های ایرانی و فرانسوی فعال در این بخش در آینده است و با وجود ظرفیت های صنعت دارو و بخش سلامت، علاوه بر بازار 80 میلیون نفری ایران ، زمینه مناسبی جهت پوشش نیاز کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان و سوریه وجود دارد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی