---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه ۱۴۳۶ درصدی "زمگسا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کشاورزی‌ و دامپروی‌ مگسال‌ که با سرمایه 3 میلیارد تومانی جزء شرکت های بسیار کوچک بورس بشمار می رود از ماه های گذشته با شایعاتی مبنی بر افزایش سرمایه تا حداکثر 700 درصدی البته از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مواجه بود تا اینکه امروز با اعلام پیشنهاد هیات مدیره ، درصد و محل افزایش سرمایه مدنظر این شرکت مشخص شد.

به این ترتیب "زمگسا" در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، بیش از 1436 درصد به سرمایه اسمی کنونی اضافه کند و به شرکتی 46.1 میلیارد تومانی تبدیل شود. این تامین مالی خیره کننده برای اصلاح ساختار مالی و رفع موانع مربوط به حداقل سرمایه شرکت‌های بورسی و در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده نهایی خواهد شد.

براساس این گزارش، پیش از این محمدرضا حسینی مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود: طی مبایعه نامه 14 اسفند 93 بین سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و این شرکت، اراضی شرکت شامل زمین های زراعی ، محل ساختمان ، زمین انبار و منازل مسکونی جمعا" به مساحت 972 هکتار به مبلغ 43 میلیارد و 150 میلیون تومان براساس قیمت کارشناش دادگشتری ( با توجه به موقوفه بودن 50 درصد اراضی) خریداری شده است.

وی در نامه ایی دیگر از برنامه افزایش سرمایه برای اصلاح ساختار مالی و رفع موانع مربوط از محل مطالبات سهامداران و به دلیل خرید اراضی زارعی خبر داده بود.

شرکت کشاورزی‌ و دامپروی‌ مگسال‌ فعال در کلیه امور کشاورزی، زراعت، دامداری، باغذاری، پرورش طیور، زنبورعسل، ماهی و هرگونه حیوان دیگر به منظور استفاده از پشم، کرک، گوشت، پوست، شیر و سایر فرآورده های پروتئینی در کیلومتر 15 جاده قزوین تهران واقع شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی