---------------------------------- ---------------------------------- 450 هکتار اراضی فراسا به "واتی" منتقل شد-افزایش سرمایه 50 درصذی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص برنامه های این مجموعه عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند احیای اراضی 450هکتاری هشتگرد فراسا می باشد، که نقل و انتقال این زمین از بانک صنعت و معدن به یکی از زیر مجموعه های "واتی" به قیمت اسمی صورت گرفت و در حال حاضر آتیه دماوند به جد این پروژه را پیگیری می کند. در همین راستا طرحی برای کارکردهای آتی سایت ارائه شده است.

حسین نراقی در ادامه افزود: تجدید ارزیابی این زمین در سال 94 انجام شد که اطلاعات مربوط به آن نیز در صورت های مالی شرکت در سامانه کدال منتشر شده است و طبق این اطلاعات ارزش آن حدود 245 میلیارد تومان بر مبنای قیمت زمین هر متر ۵۰ هزار تومان با کاربری صنعتی برآورد شد و ارزش کارکردهای آتی آن لحاظ نشده است.

وی تأکید کرد: این مورد به جد در حال پیگیری است و در این رابطه با استاندار البرز، آقایان مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر ترکان و مهندس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مذاکراتی صورت گرفته تا این طرح کلید بخورد، با آنکه بهره برداری از این پروژه ملی در آینده نزدیک صورت نمی گیرد اما کارکردهایی که این پروژه در آینده دارد بسیار مثبت و ارزشمند می باشد و بازخوردهای خوبی خواهد داشت.

نراقی در خصوص برنامه "واتی" برای فروش دارایی ها موجود در پرتفوی شرکت گفت: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند شرکت صنایع نخ خمین را آگهی کرده و در نظر دارد اموال و دارایی های منقول و غیر منقول متعلق به خود را بصورت یکجا از طریق مزایده عمومی واگذار کند. قیمت پایه این عرضه حدود 399 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. خریدارانی برای خرید این دارایی اعلام آمادگی کرده اند و "واتی" نیز پیگیر این امور می باشد، همچنین فروش دارایی هایی همچون شرکت کارخانجات ریسندگی و بافندگی فومنات، شرکت ریسندگی خاور و کارخانجات مخابراتی ایران را نیز در دستور کار داریم که در صورت حضور خریدار و انجام عرضه این دارایی ها بر سود تلفیقی شرکت اثر مثبت خواهد داشت.

این مقام مسئول در رابطه با دیگر برنامه های "واتی" توضیح داد: طرح دیگری که "واتی" مالکیت 20 درصدی آن را در اختیار دارد، پروژه گسترش انرژی آتیه است که فرآیند تسهیلات مورد نیاز آن از صندوق توسعه ملی تکمیل شده و احتمال بهره برداری از آن تا پایان سال 95 وجود دارد و آثار سود و زیانی آن در بودجه سال مالی آتی لحاظ خواهد شد.

علاوه بر این برنامه ها طبق گفته های وی، این شرکت و شیران در قالب یک کنسرسیوم در پروژه ارزیابی سرمایه گذاری مخازن نفتی جاسک نیز شرکت کرده که از بین 50 شرکت، هشت شرکت به مرحله ارزیابی راه یافته اند.

این مقام مسئول در خاتمه در رابطه با برنامه افزایش سرمایه شرکت گفت: مرحله دوم افزایش سرمایه "واتی" از 300 مبلغ 450 میلیارد تومان نیز در سال جاری انجام خواهد شد و با ورود نقدینگی جدید به شرکت پرتفوی مجموعه متنوع شود.

وی در پاسخ بر اینکه آیا NAVبیش از 1000 تومان "وآتی" که توسط تحلیلگران بازار سرمایه بیان می شود را قبول دارید یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به پروژه ها و برنامه های شرکت که در دست انجام است این رقم چندان هم دور از انتظار نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی