---------------------------------- ---------------------------------- گزارش های کدال ۲۷مهر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

#ثشرق

اعلامیه پذیره نویسی عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق – نماد: ثشرق

موضوع: اعلامیه پذیره نویسی عمومی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۲۱۲,۹۷۲,۵۱۳ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳۷,۰۲۷,۴۸۷ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. 

مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ لغایت تاریخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶  و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده  ست.

شماره حساب  بانک  شعبه 

۴۴۰۰۸۰۰۰۴۴۳۳ مسکن مرکزی مشهد

 

#فجر

 شرکت: فولاد امیرکبیر کاشان   نماد: فجر  سرمایه ثبت شده: ۴۲۹,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۴۲۹,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۴۰۷ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پوشش شش ماهه ۱۷%

 

 #تکشا

شرکت: گسترش صنایع و خدمات کشاورزی   نماد: تکشا   کد صنعت (ISIC):    سرمایه ثبت شده: ۱۰۹,۹۵۷ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۱۰۹,۹۵۷ میلیون ریال مبلغ ۲۰۵ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پوشش شش ماهه ۲۷%

 

 #چکاوه

شرکت: صنایع کاغذ سازی کاوه   نماد: چکاوه  سرمایه ثبت شده: ۲۵,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱    

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۶۲ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پوشش شش ماهه ۳۵%

 

 #دفرا

شرکت: فراورده های تزریقی و دارویی ایران   نماد: دفرا  سرمایه ثبت شده: ۲۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی شده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱,۳۱۴ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پوشش شش ماهه ۵۱%

 

#تاپیکو

 شرکت: سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین   نماد: تاپیکو    سرمایه ثبت شده: ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ دوره ۳ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۵/۳۱    

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ با سرمایه ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۵۵۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تغییر نسبت به پیش بینی گزارش قبلی

پوشش سه ماهه ۲۱ریال زیان

 

#فجر

فولاد امیرکبیر کاشان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۷۱ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۸% افت داشته که عمدتا بخاطر ۷ میلیارد ریالی هزینه های عملیاتی و افزایش ۲۰ میلیارد ریالی هزینه های مالی میباشد. فروش ۵% افزایش داشته و به تبع آن بهای تمام شده فروش ۶% افزایش داشته است. سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۳,۴۹۱% (معادل ۵ میلیارد ریال ) افزایش داشته است و هزینه های اداری،عمومی و فروش با افزایش ۲۷% به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه پیش بینی خود را ۱۷% پوشش داده است.

#وخاور

بانک خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۱۴۰ ریال سود محقق کرده است. نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۹% داشته است که عمدتا بخاطر افزایش ۶۲% سود تسهیلات اعطایی مشاع و افزایش ۳۹% جمع درآمدها میباشد. سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری ها ۳۵% کاهش داشته و سود سپرده گذاران ۵۲% افزایش داشته است. هزینه مطالبات مشکوک الوصول ۳۲% افزایش داشته و هزینه های اداری و عمومی هم با افزایش ۲۰% به مبلغ ۲۹۲ میلیارد ریال رسیده است.

#شگل

گلتاش در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۱,۳۸۱ ریال سود محقق کرده است. نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۱۵% داشته که عمدتا بخاطر کاهش ۱۴% فروش و ۶ میلیارد ریالی هزینه های عملیاتی میباشد. سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۲۱۲%(معادل ۱۵ میلیارد ریال) افزایش داشته و با توجه به کاهش فروش بهای تمام شده فروش ۱۳% کاهش داشته است. هزینه های مالی هم با کاهش ۶۶% به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت بر اساس عملکرد ۹ ماهه پیش بینی خود را ۶۹% پوشش داده است.

 #دارو

شرکت: کارخانجات دارو پخش   نماد: دارو   سرمایه ثبت شده: ۴۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت کارخانجات دارو پخش طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۹۴۴ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پیش بینی گزارش قبلی۹۳۹ریال

درصد تغییر۰٫۵%افزایش(تعدیل مثبت)

پوشش شش ماهه ۶۹%

 

#شپاکسا

 شرکت: پاکسان 

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ دوره ۹ ماهه (حسابرسی نشده)  دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱   

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پاکسان طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ با سرمایه ۵۴۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۶۸۲ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد. مسئولیت تهیه اطلاعات با مدیریت شرکت است.

بدون تغییر نسبت به گزارش قبل

پوشش ۹ ماهه ۶۵% مبلغ ۴۴۲ ریال

#شپاکسا

پاکسان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ارای هرسهم ۴۴۲ ریال سود محقق کرده است. نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۳۸% داشته که عمدتا بخاطر کاهش ۱۷% فروش و افزایش ۲۵% هزینه های اداری،عمومی و فروش  و همچنین کاهش ۳۲% سایر درآمدهای عملیاتی میباشد. سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۷۲%(معادل ۱۰ میلیارد ریال) افزایش داشته و هزینه های مالی با کاهش ۳۹% به مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت بر اساس عملکرد ۹ ماهه پیش بینی خود را ۶۵% پوشش داده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی