---------------------------------- ---------------------------------- سهام بانک صادرات ایران طلایی می شود :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 بانک صادرات که با سرمایه بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک و شرکت حاضر در بازار سرمایه ایران ( از لحاظ سرمایه اسمی) بشمار می رود، یکی از سهام مورد توجه برخی سرمایه گذاران است اما از اردیبهشت سال گذشته تاکنون در چنبره قیمت های کمتر از قیمت اسمی 100 تومان افتاده و به جز دو مقطع کوتاه نتوانسته در قیمت های بیش از 100 تومان حضور پایداری داشته باشد.

با این حال در شرایطی بازدهی سهام "وبصادر" طی سال اخیر 16 درصد مثبت بوده (با احتساب سود تقسیمی 45 ریالی در مجمع و تفاوت قیمت 9 تومانی هرسهم) که این بانک در اقدامی که شاید همراه با خودشفتگی باشد یا بیان واقعیت، از طلایی شدن سهام خبر داده که مانند همیشه زمان در این باره قضاوت خواهد کرد.

بانک صادرات که وابستگی قابل توجهی به درآمد شعب خارج از کشور دارد پیش از این نیز در 29 تیر ماه با صدور بیانیه ایی رسمی  افزایش قیمت سهام ، افزایش اعتبار و قدرت چانه زنی در معاملات بین المللی ، افزایش سود و ارایه خدمات متنوع را از جمله آثار لغو تحریم ها اعلام کرده بود .

به گزارش بورس پرس ، مطلب اخیر مربوط به هفته نامه سپهر ( نشریه رسمی بانک صادرات ) است که در شماره قبل این نشریه تحت عنوان " باتحقق درآمدهای ارزی در سه ماه اول سال جاری : سهام بانک صادرات ایران طلایی می شود" منتشر شده است .

در این مطلب آمده است: « بانک صادرات ایران در سه ماهه ابتدای سال جاری و بر اساس عملکرد موفق واحدهای ارزی خود ، بودجه برآورد شده و درآمد حاصل از مبادلات ارزی را محقق کرده است.

براساس این گزارش، درآمد حاصل از مبادلات ارزی بانک صادرات ایران در سه ماهه ابتدای سال به رقم 1221 میلیارد ریال رسید و نسبت به مدت مشابه سال قبل که رقم 171 میلیارد ریال بوده رشد چشمگیری داشت.

با توجه به ظرفیت های عظیم بانک صادرات ایران در بخش بانکداری بین المللی ، با رفع محدودیت ها و گشایش در مبادلات مالی بین المللی ، درآمدهای مضاعفی نصیب این بانک خواهد شد.

بانک صادرات ایران به عنوان بانکی خوشنام ، ریشه دار و مطرح در بانکداری بین المللی ، با یک تفکر حرفه ایی و بین المللی در سال 1331 بنا نهاده شد و اولین شعبه خود را درسال 1340 در هامبورگ آلمان تاسیس کرد. پس از آن شعب بانک صادرات ایران  در داخل و خارج از کشور از جمله در کشورهای فرانسه ، آلمان، آمریکا، امارات ، یونان و قطر گشایش یافت. این بانک هم اکنون نیز با داشتن 22 شعبه در خارج از کشور و 4 بانک مستقل، بزرگترین شبکه بانکی را در بین بانک های کشور در خارج از کشور داراست.

انتظار می رود با رفع تحریم هاو بهره گیری از ظرفیت های بین المللی ، بانک صادرات ایران آینده روشن تری را در زمینه افزایش درآمدها و افزایش قیمت سهام خود رقم بزند. »

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی