---------------------------------- ---------------------------------- ثبت تعدیل منفی 962 درصدی "ذوب" در گینس :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
سود 86 ریالی هر سهم شرکت ذوب آهن اصفهان برای سال مالی 94 طی عملکرد سه ماهه اول به 742 ریال زیان تبدیل شد تا این مجموعه فرابورسی با تعدیل منفی حدود 963 درصدی مواجه گردد.

در همین ارتباط، مدیر سرمایه گذاری ها و امور سهام شرکت ذوب آهن اصفهان مجتبی فریدونی پیرامون این پیش بینی بودجه و تحقق 222 ریالی زیان هر سهم طی عملکرد سه ماهه اول سال مالی جاری گفت: از دلایل عمده پیش بینی کاهش مبلغ ریالی فروش نسبت به اولین پیش بینی کاهش مقادیر فروش از سه میلیون به 2.8 میلیون تن بوده است.

وی با بیان اینکه این موضوع متاثر از رکود حاکم بر بازار آهن آلات به دلیل کاهش فوق العاده ساخت و ساز و اختصاص اعظم بودجه عمرانی دولت به طرح های نیمه تمام است ، ادامه داد: با محاسبه میزان فروش 2.8 میلیون تنی و قیمت فروش محصولات حدود 94 تومان از درآمد پیش بینی شده شرکت برای سال مالی جاری کاسته شد.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر نقش مهم کاهش میزان فروش و افت قیمت ها ، افزایش بهای تمام شده در کنار افزایش هزینه های مالی از 400 میلیارد تومان سال گذشته به 470 میلیارد تومان سال جاری هم در اعلام زیان 742 ریالی هر سهم و تحقق 222 ریالی زیان در سه ماه اول موثر بودند .

فریدونی با اشاره به توقف امروز نماد " ذوب" و آمادگی برای ارایه توضیحات بیشتر به مسئولان سازمان بورس، درباره افزایش سرمایه 382 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و شایعه موافقت حسابرس با افزایش سرمایه 300 درصدی هم به بورس پرس توضیح داد: این موضوع در جریان بوده و توسط سازمان حسابرسی استان اصفهان انجام می شود تا بعد از موافقت ، مراحل لازم برای اخذ مجوز سازمان بورس و برگزاری مجمع فوق العاده طی شود.

وی با بیان اینکه آخرین پیگیری ها مربوط به دیروز و از طریق مراجعه به سازمان حسابرسی استان انجام شده، افزود: بنابراین نه تنها تاکنون نظر نهایی حسابرس اعلام نشده بلکه با توجه به محل افزایش سرمایه موردنظر ، حسابرس امکان موافقت با فقط درصدی از افزایش سرمایه 382 درصدی را ندارد.

فریدونی در مورد انتشار قبض گاز 167 میلیارد تومانی ذوب آهن در شبکه های اجتماعی که با تعجب و کنجکاوی همراه شده هم به بورس پرس توضیح داد: در این قبض 4 میلیارد تومان مربوط به دوره اخیر و 163 میلیارد تومان هم به بدهی های سنواتی اختصاص دارد. در این مورد تا کنون 30 میلیارد تومان پرداخت شده و قرار است در آینده مبالغ دیگری پرداخت شود.

وی ادامه داد: با این حال با توجه به اینکه چنین اسنادی جزء اسرار شرکت ها محسوب می شوند ، با هماهنگی به عمل آمده با مدیر عامل شرکت ، پیگپری های لازم برای برخورد قانونی با انتشاردهندگان این قبض در حال انجام است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی