---------------------------------- ---------------------------------- گزارش های کدال ۱۴شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بنیرو

موضوع:  پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 

با عنایت به جزء “ب” ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور طرح افزایش ظرفیت تولیدبوشینگ های ۲۴۵-۴۲۰کیلوولت وطرح افزایش ظرفیت سیستم ریخته گری رزینی که در تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.

#آریان

موضوع: تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ شرکت سرمایه گذاری پارس آریان – نماد: آریان 

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ درمحل  دانشگاه خاتم واقع در تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک ۳۰   برگزار گردید و در خصوص دستور جلسات زیر تصمیم گیری نمودب– دستور جلسه :  

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۳/۱۲/۲۹

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تقسیم سود نقدی هر سهم ۲۲۰ریال

#بنیرو

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت نیرو ترانس

موضوع:  پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 

با عنایت به جزء “ب” ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور طرح افزایش ظرفیت تولیدبوشینگ های ۲۴۵-۴۲۰کیلوولت وطرح افزایش ظرفیت سیستم ریخته گری رزینی که در تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

#پارسان

موضوع:  اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره 

با عنایت به جزء “ب” ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی فریوران ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران بخشی از مخارج سرمایه ای انجام شده از محل منابع داخلی شرکت و اصلاح ساختار مالی ارائه می گردد.

#ثمسکن

گروه سرمایه گذاری مسکن در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۳/۳۱ به ازای هرسهم ۶ ریال زیان شناسایی کرده است در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۳ ریال سود محقق کرده بود. سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ۱۳% و سود حاصل از سایر فعالیتها ۲۸% کاهش داشته اند . همچنین خالص سایر درآمدهای عملیاتی ۳۲% کاهش داشته و هزینه های مالی با افزایش ۱۴% به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال رسیده است. 

ضمن اینکه شرکت برای سال مالی منتهی به ۹۴/۹/۳۰ به ازای هرسهم ۴۱۸ ریال سود پیش بینی کرده است

#غچین

مجتمع کشت و صنعت چین چین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۹۴/۳/۳۱ به ازای هرسهم ۳۹۶ ریال سود محقق کرده است. شرکت در سال جاری افزایش سرمایه ۳۴۶% را به ثبت رسانده و با لحاظ سرمایه جدید و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۲% سود هرسهم کاهش داشته ولی سود خالص ۱۸% افت داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۱۹ میلیارد ریالی هزینه های مالی و ۱۱ میلیارد ریالی سایر هزینه های غیر عملیاتی میباشد. فروش ۱% کاهش داشته ولی با توجه به کاهش ۴۷% بهای تمام شده فروش،سود عملیاتی ۶۹% افرایش داشته و هزینه های اداری،عمومی و فروش با افزایش ۳۱% به مبلغ ۸ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت آخرین پیش بینی خود را ۹۶% پوشش داده است 

#پاسار

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۳ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۳/۳۱   

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از بانک پاسارگاد طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۵۰،۴۰۰،۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۸۵ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

تغییر سود ۳۴۲ ریال هرسهم به ۲۸۵ریال در گزارش جدید لحاظ سرمایه جدید میباشد( سود خالص بدون تغییر میباشد)

پوشش ۳ ماهه ۱۲% مبلغ ۳۳ ریال

#شاوان

 شرکت: پالایش نفت لاوان   

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۳ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۳/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پالایش نفت لاوان طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۱,۱۴۳,۴۲۲ میلیون ریال مبلغ (۴۹۵) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد. 

تغییر سود هرسهم ۱۵۷ ریال گزارش قبل به زیان (۴۹۵ ریال) در گزارش جدید 

پوشش در ۳ ماهه ۷۶% مبلغ (۳۷۵ ریال) زیان

#شپارس

 شرکت: بین المللی محصولات پارس  

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ دوره ۹ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۳/۳۱    

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت بین المللی محصولات پارس طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ با سرمایه ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ (۵۶۷) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تغییر نسبت به گزارش قبل

پوشش در ۹ ماهه ۱۰۴٪ مبلغ (۵۸۹ ﷼) زیان

#شلیا 

شرکت :مواد ویژه لیا

مصوبات مجامع سالهای ۹۲ و ۹۳

سود تقسیمی هرسهم درسال مالی ۹۲ با سرمایه ۵۰،۰۰۰ میلیون ریال  مبلغ ۱،۳۰۰ ریال 

در سال ۹۳ شرکت سرمایه خود را از ۵۰،۰۰۰ میلیون ریال به ۸۰،۸۲۰ میلیون ریال به میزان ۶۰% افرایش داده است

سود تقسیمی هرسهم در سال مالی ۹۳ با سرمایه ۸۰،۸۲۰ میلیون ریال مبلغ ۳۵۰ ریال

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ (حسابرسی شده) 

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت مواد ویژه لیا پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ با سرمایه ۸۰،۸۲۰ میلیون ریال مبلغ ۱۸۶ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

سود هرسهم گزارش قبل: ۳۹۰ ریال

سود هرسهم جدید: ۱۸۶ریال

درصد تغییر: ۵۲% کاهش(تعدیل منفی)



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی