---------------------------------- ---------------------------------- گزارش های کدال ۳ آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 #شاراک

شرکت: پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک)   نماد: شاراک    سرمایه ثبت شده: ۳,۶۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۳,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱,۳۱۱ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تغییر نسبت به پیش بینی قبلی  

پوشش ۴۲درصدی در ۶ماهه

 #خبهمن

شرکت: گروه بهمن   نماد: خبهمن    سرمایه ثبت شده: ۵,۰۷۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ 

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت گروه بهمن طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۵,۰۷۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۷۴ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تعدیل

شناسایی ۲۵ریال زیان در دوره ۶ماهه

#خموتور

موتورسازان‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ 

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده) 

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۲۰۴,۱۲۰ میلیون ریال مبلغ ۱۵۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

تعدیل منفی ۴۴ درصدی

 پوشش ۷ درصدی سود در ۶ ماهه

#غمهرا(تولیدی مهرام)

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده) 

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت گروه تولیدی مهرام طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۳۵,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱,۴۶۶ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

تعدیل مثبت ۱۰ درصدی

 پوشش ۴۷ درصدی سود در ۶ ماهه

#شیراز

پتروشیمی شیراز نماد:شیراز 

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده) 

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پتروشیمی شیراز طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۵,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۵۴۲ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

تعدیل منفی ۱۷ درصدی 

پوشش ۲۶ درصدی سود در ۶ ماهه

#غبشهر

صنعتی بهشهر نماد:غبشهر 

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ دوره ۹ ماهه (حسابرسی نشده) 

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت صنعتی بهشهر طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ با سرمایه ۱,۰۲۳,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱,۶۹۴ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پوشش ۷۴ درصدی سود در ۹ ماهه

‘#بترانس

ایران ترانسفو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۱۱۷ ریال سود محقق کرده است.نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱% افت داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۴۳% هزینه های مالی میباشد.فروش ۳% افزایش و بهای تمام شده فروش ۲% کاهش داشته است. سایر درآمدهای عملیاتی ۷%افزایش داشته ولی سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۶% کاهش داشته است.هزینه های اداری،عمومی و فروش با کاهش ۵% به مبلغ ۱۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه پیش بینی گزارش ۳ ماهه خود را ۱۸% پوشش داده است.

 

 #خودرو

شرکت: ایران خودرو   نماد: خودرو    سرمایه ثبت شده: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۵۷ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد. 

پیش بینی گزارش قبلی ۲۲۱ریال

تعدیل منفی۷۴%

پوشش ۴۰درصدی در ۶ماهه

#فاسمین

کالسیمین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۵۲ ریال سود محقق کرده است.نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۷۴% داشته که عمدتا بخاطر کاهش ۱۲% فروش و افزایش ۲۰% بهای تمام شده فروش و لذا افزایش ۵۷۳% (معادل ۳۱ میلیارد ریال) هزینه های مالی میباشد. سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۹۰% کاهش داشته و هزینه های اداری، عمومی و فروش با کاهش ۳% به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه پیش بینی خود را ۳۰% پوشش داده است

 #خزامیا

شرکت: زامیاد   نماد: خزامیا    سرمایه ثبت شده: ۲,۴۰۰,۰۰۰ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱    

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت زامیاد طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۲,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ (۲۷۲) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پیش بینی قبلی ۲۵ریال

تعدیل منفی۱۱۸۸%

پوشش ۶۷درصدی در ۶ماهه

#غشاذر

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۵ ریال سود محقق کرده است.این درحالیست که در مدت مشابه سال قبل ۳۷ ریال زیان ساخته بود .فروش ۲۴% افزایش و به تبع آن بهای تمام شده فروش نیز ۲۴% افزایش داشته است.سایر هزینه های عملیاتی ۵۳% کاهش داشته ولی سایر درآمدهای غیر عملیاتی هم ۷۷% کاهش داشته است و هزینه های اداری، عمومی و فروش با کاهش ۶% به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه پیش بینی خود را ۲۰% پوشش داده است

#قاسم

قاسم ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) با سرمایه ۳۶۰ میلیارد ریال  به ازای هرسهم ۸۲ ریال زیان شناسایی کرده است. در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۲۰۸ ریال سود محقق کرده بود. این زیان عمدتا بخاطر افزایش ۲۱% هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی و کاهش ۷۳% ( معادل ۲۳ میلیارد ریال)  درآمدهای متفرقه میباشد، فروش و درآمد ارائه خدمات ۶% افزایش و بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷% افزایش داشته است.سایر درآمدهای عملیاتی ۷۳% ( معادل ۱ میلیارد ریال) افزایش داشته است و هزینه های مالی با افزایش ۸% به مبلغ ۱۶۲ میلیارد ریال رسید.

این شرکت طبق گزارش ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال به ازای هرسهم ۵۴۲ ریال سود پیش بینی کرده است.

#قصفها

قند اصفهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۱۸۶ ریال زیان ساخته است.نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸% افزایش داشته که عمدتا بخاطرافزایش ۲۰% هزینه های مالی و کاهش ۳۴% سایر درآمدهای غیر عملیاتی میباشد.فروش ۳۷% و بهای تمام شده فروش ۳۸% کاهش داشته اند.سایر هزینه های عملیاتی ۳۵% کاهش داشته و هزینه های اداری،عمومی و فروش با افزایش ۱۲% به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت طبق گزارش ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ به ازای هرسهم ۲۲۷ ریال سود پیش بینی کرده است.

#غالبر

لبنیات کالبر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هرسهم ۴۷ ریال زیان ساخته است.نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸% کاهش داشته است. فروش ۱۰% کاهش و بهای تمام شده فروش ۱۴% کاهش داشته است.سایر درآمدهای غیر عملیاتی ۱۱۳% افزایش داشته و هزینه های اداری،عمومی و فروش با کاهش ۴۲% به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال رسیده است

این شرکت طبق گزارش ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ به ازای هرسهم ۱۸۹ ریال سود پیش بینی کرده است.

 #قشیر

شرکت: قند شیروان، قوچان و بجنورد   نماد: قشیر  سرمایه ثبت شده: ۱۰۰,۶۹۲ میلیون

 پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ دوره ۶ ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱     

 به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت قند شیروان، قوچان و بجنورد طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ با سرمایه ۱۰۰,۶۹۲ میلیون ریال مبلغ (۲۲۱) ریال زیان به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

پیش بینی گزارش قبلی ۲۱۴ریال زیان

تعدیل منفی ۳٫۲درصدی

شناسایی ۴۰۸ریال زیان معادل ۱۸۵%زیان در ۶ماه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی