---------------------------------- ---------------------------------- گزارش های کدال 13 اردیبهشت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ولساپا

شرکت لیزینگ رایان سایپا در جدیدترین گزارش خود(اصلاحیه)سود هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه مبلغ ۵۴۱ ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است . برخی از دلایل این تعدیل مثبت را می توان افزایش ۳ درصدی درآمد حاصل از عملیات لیزینگ ،افزایش ۱۶ درصدی سود عملیاتی،می توان عنوان نمود.

چکارن

شرکت کارتن ایران طی اطلاعیه ای اعلام نمود که با عنایت به رشد قیمتی اخیر شرکت کارتن ایران به استحضار می رساند هیچگونه تغییر با اهمیتی در پیش بینی سودآوری شرکت صورت نگرفته است .چناچه هرگونه تغییری صورت پذیرد،مراتب اطلاع رسانی خواهد گردد.

خپویش

شرکت سازه پویش در جدیدترین گزارش خود(اصلاحیه) سود هر سهم منتهی به ۹۴/۱۲/۲۹شرکت را مبلغ ۲,۷۳۹ ریال اعلام نموده است .این در حالی است که نسب به گزارش قبلی با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۹ ماهه ۲,۰۹۰ ریال سود ساخته و توانست ۷۶ درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد. برخی از دلایل این تعدیل منفی شامل،کاهش ۱۴ درصدی فروش،کاهش ۱۶ درصدی سود عملیاتی،کاهش ۱۷ درصدی سود ناخالص می توان عنوان نمود.

خاور

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۹۸۹,۰۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال   شرکت ایران خودرو دیزل از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی جهت بهبود تراز مالی که در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بکهنوج

به عنوان یکصد و سی و هشتمین شرکتنماد «بکهنوج» در فرابورس درج شد شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج به جمع فهرست نرخ‌های فرابورس ایران پیوست.

ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع طی اطلاعیه ای اعلام نمود که این شرکت همانند سایر شرکتهای فولادی با رصد شرایط جدید بازار و تغییرات با اهمیت، در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی و اعمال تعدیلات لازم در پیش بینی های خود  اقدام خواهد نمود. لهذا افزایش حجم تقاضا خرید سهام شرکت ممکن است ناشی از افزایش یکباره قیمت شمش در بازار فولاد باشد،به طوری که قیمت فروش شمش از حدود ۱۰,۰۰۰ ریال به ازای یک کیلو گرم در انتهای اسفند ماه در حال حاضر به مبلغ حدودا۱۴,۰۰۰ ریال رسیده است (نرخ فروش در پیش بینی سال ۹۵ این شرکت ۱۰,۰۰۰۰ریال لحاظ شده است).با ملاحظه:

– تغییری در پیش بینی مقدار تولید و فروش شرکت صورت نگرفته است.- قیمت فروش جدید در صورتی می تواند مبنای تعدیلات پیش بینی آتی باشد که به ثبات نسبی رسیده و از نظر کارشناسان بازار داخلی و بین المللی روندی منطقی به خود بگیرد،درغیر اینصورت افزایش قیمت یکباره در دوره زمانی یکماه نمی تواند مبنای منطقی برای تعدیل باشد.

– قیمت مواد اولیه مصرفی فولادسازی به خصوص گندله که عمدترین ماده اولیه می باشدتابعی از نرخ شمش بوده و و بالطبع با افزایش قیمت شمش ،قیمت گندله نیز افزایش خواهد یلفت.- در پیش بینی بودجه ،هزینه تسعیر نرخ ارز به علت اینکه خارج از کنترل مدیریت شرکت می باشد،در محاسبات لحاظ نمی شود، لذا با توجه به روند تغییرات نرخ ارز تاثیرات آن بر عملکرد مالی شرکت پدیدار ودر موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.با توجه به ملاحظات فوق ودوره زمانی کوتاه شروع سال مالی،به نظر می رسددر حال حاضر تعدیل با اهمیتی در پیش بینی عملکرد شرکت ضروری نباشد لیکن در صورت ادامه روند افزایش نرخ فروش و یا ثبات نسبی در قیمتهای کنونی ،اثرات آن بر سود و زیان شرکت پس از بررسی منتشر خواهد شد.- ضمنا عملکرد واقعی سال مالی ۲۹/۱۲/۹۴ در چند روز آینده و ظرف مهلت باقی مانده ارائه خواهد شد.

۹:۵۵شرکت ماشین سازی نیرو محرکه اطلاعیه ای جهت شفاف سازی منتشر کرد مبنی بر اینکه شایعاتی در ارتباط با انعقاد قراردادهای جدید مشاهده می گردد.به استحضار می رساند که تاکنون تغییرات با اهمیتی که مستلزم افشا باشد در پیش بینی عملکرد ۹۵ به وجود نیامده است،بدیهی است که این شرکت وظیفه خود می داند به مجرد گشایش در امور و تغییرات دربراوردها سریعا اطلاع رسانی نماید.

 

کاذر

کاذر در اخرین گزارش اولین پیش بینی منتهی به ۹۵/۱۲/۳۰ خود سود هر سهم شرکت را مبلغ ۵۶ ریال اعلام نموده است که نسبت به سال مالی مشابه قبل با کاهش ۳۴ همراه بوده است. سایر اقلام شامل فروش با کاهش ۲ درصدی مبلغ ۶۸ میلیارد تومان ، بهای تمام شده با افزایش ۱۰درصدی مبلغ ۵۸ میلیارد تومان ، هزینه های اداری، عمومی و فروش با افزایش۱۵ درصدی مبلغ ۵ میلیارد تومان پیش بینی شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی