---------------------------------- ---------------------------------- پس از پژو، سیتروئن هم به ایران بازمی‌گردد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پایگاه اطلاع رسانی و فرانسوی زبان شلانژ در مقاله‌ای به قلم نوشت: پس از پژو، سیتروئن هم با امضای قراردادی قطعی در اوایل اکتبر به ایران بازمی‌گردد تا با همکاری سایپا، سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در این کشور تولید کند.

شرکت خودروسازی پ.اس.ا PSA (پژوسیتروئن،) که یک شرکت فرانسوی و چند ملیتی است، خودروهای ساخت خود را با دو برند «پژو» و «سیتروئن» به بازار عرضه می کند. امسال برای این شرکت «سال ایران» است؛ زیرا پس از قرارداد بازگشت پژو، قرار است پنجم یا ششم اکتبر (۱۴ یا ۱۵ مهر) قرارداد قطعی بازگشت سیتروئن به این کشور را نیز امضا کند.

 این قرارداد پس از قرارداد ماه آوریل با شرکت سایپا امضا می شود. سایپا دومین شریک شرکت پ.اس.ا در ایران است. شرکت مشترک سایپا و پ.اس.ا  بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ظرف پنج سال در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد که سهم سرمایه هریک از طرفین ۵۰ درصد است.
سه مدل کوچک خودرو در کارخانه‌ای در شهر کاشان تولید خواهد شد. این کارخانه از پایان سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری می رسد.
به گفته «ژان کریستف کمار،»  مدیر منطقه آفریقا و خاورمیانه شرکت پ.اس.ا، سیتروئن تا سال ۲۰۲۱ سالانه ۱۵۰ هزار خودرو در ایران خواهد ساخت که موتور آن‌ها در همین کشور مونتاژ خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد این خودروها به آفریقا و غرب آسیا نیز صادر خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی