---------------------------------- ---------------------------------- نیمی از محصولات ایران‌خودرو سفارشی خواهد شد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مدیرعامل شرکت آپکو کیوان وزیری با اشاره به اینکه تا یک‌سال آینده نیمی از تولیدات ایران‌خودرو سفارشی خواهد شد و اولویت اول "آپکو" ( تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو) رفع گره‌‌های کور با دانش بنیان کردن و تزریق علم برای فاصله از حالت سنتی گفت: این شرکت با پشتوانه 700 هزار محصول ایران‌ خودرو و محصولات دست دوم، در تلاش است تا طی یک‌سال آینده بتواند به نیمی از بازار محصولات ایران‌خودرو دست یابد.

وی از مذاکرات با دو سرمایه‌گذار آلمانی و ایتالیایی خبر داد و گفت : این سرمایه‌گذاری در ایران و با برند ایران‌خودرو باید انجام می‌شود.

این مقام مسئول هدف آپکو را علمی کردن آپشن در خودروهای ایران‌خودرو ، رقابت‌پذیری و افزایش ایمنی اعلام کرد و گفت:علاوه‌بر تامین‌کنندگان داخلی از تامین‌کنندگان خارجی نیز استفاده خواه شد شدتا مشتریان ایران‌خودرو، آپشن‌ها را نصب کنند و دیگر خودروهای چینی نخرند.

وزیری ادامه داد: با تمامی قطعه‌سازان داخلی که از گرید A ایران‌خودرو برخوردارند مذاکره خواهد شد چرا که براساس اصل رقابت‌پذیری، قطعات آپشنی که بر محصولات ایران‌خودرو نصب خواهد شد باید با معیارهای پذیرش کیفیتی قطعات تطابق داشته باشد.

وی با اشاره به تدوین استراتژی برای آپکو ،افزود: هم‌اکنون 33 درصد قطعات وارداتی و مابقی داخلی هستند، اما درصددیم تا تمامی قطعات با حفظ شرایط ایمنی بومی‌سازی شوند از این رو براساس سرمایه‌گذاری مشترک به هدف موردنظر دست خواهیم یافت چراکه وقتی سرمایه‌گذار خارجی مطمئن شود که از پشتوانه شرکتی مانند ایران‌خودرو با 700 هزار تولید و کل محصول دست دوم موجود در بازار برخوردار است، به‌طور قطع سرمایه‌گذاری لازم را انجام می‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی