---------------------------------- ---------------------------------- مشکلات صدرا حل شد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

علی اکبر شعبانپور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در جریان بازدید از روند ساخت سکوهای دریایی فازهای ١٣ و ٢٢،٢٣و ٢۴ و ۱۷و ۱۸ در یارد بوشهر ابراز داشت: با راه اندازی سکوهای درحال ساخت در این بخش، پنج فاز، معادل ١۴٠ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده خواهد شد.

وی پس از نشست مشترک با شرکت پیمانکار سازنده سکوهای این فازها، عنوان کرد: طبق گزارش پیمانکار مربوطه، عمده مسائل پیش روی یارد صدرا در بوشهر برطرف و شرایط برای تزریق مالی به منظور دریافت و آزادسازی تجهیزات فراهم شده است.

شعبانپور با بیان این که بخشی از کالاهای مورد نیاز این فازها به گمرک رسیده، یا در کارخانجات سازندگان آماده حمل و ارسال بوده و بخشی هم در مرحله ساخت و مقدار اندکی هم در مرحله سفارش گذاری هست، گفت: طبق تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته، مبالغ ریالی و ارزی مورد نیاز برای ترخیص و حمل از کارخانجات سازندگان کالا به گمرکات، در حال پرداخت است و روند آزادسازی کالا و تجهیزات بزودی آغاز می شود.

او با اشاره به رویکرد ایمنی محور کارفرما و پیمانکاران طرح در حوزه ساخت، نصب و راه اندازی سکوها و همچنین پالایشگاه های خشکی طرحهای درحال توسعه گفت: تلاش شده است تا این رویکرد با جدیت در فازهای ١٣ و٢٢تا٢۴ واقع در پارس دو نیز پیگیری شود.

وی برنامه ریزی برای توسعه متوازن و همگون بخش فرا ساحل و پالایشگاه های خشکی این طرحها را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: هم اکنون فرایندهای توسعه در هر دو بخش یاد شده، در حال انجام است تا زنجیره تولید در این بخشها مطابق برنامه تعیین شده تکمیل شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی