---------------------------------- ---------------------------------- محصولات جدید " آپ" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مدیرعامل آسان پرداخت حامد منصوری در مجمع فوق العاده پیش از ظهر" آپ" که جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته  با اکثریت 91 درصدی سهامداران برگزار شد از افزوده شدن محصولات جدید طی 2 ماه آینده روی اپلیکیشن موبایلی خبر داد.

وی افزود: این محصولات جدید شامل فروش بلیط قطار و هواپیما، رزرو هتل و خدمات بیمه ای خواهد بود که با تفاوت 5 تا 10 درصدی حاشیه سود همراه است.

این مقام مسئول با اشاره به  اینکه محل هزینه کرد افزایش سرمایه برای خرید دستگاه های پوز خواهد بود، ادامه داد: ۱۵۰ هزار دستگاه پوز تا آخر سال به ۵۰۰ هزار دستگاه موجود اضافه خواهد شد.

منصوری با بیان اینکه ۹ درصد تعداد دستگاه های کم کارکرد در اختیار این شرکت قرار دارد، گفت: پس از" آپ" دومین شرکت دارای آمار ۱۸ درصدی است که هرچه درصد این نوع دستگاه ها بیشتر باشد، سود شرکت بصورت تصاعدی افزایش می یابد، به عبارت دیگر با میزان سود رابطه مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان کارت به کارت با ۱۴ بانک شبکه شتاب وجود دارد، افزود: اینکه اوضاع بانک ها در اصطلاح خراب و اوضاع شرکت خوب است را می توان فرصتی برای آسان پرداخت عنوان کرد .

مدیرعامل آسان پرداخت با اشاره به خرید ۱۷- ۱۸ استارت آپ گفت: از این تعداد، یک الی دو تا به سرانجام خواهد رسید که خبر آن در آیند‌‌‌ه اعلام خواهد شد.

مهدی شهیدی قائم مقام شرکت نیز درخصوص وضعیت پرداخت های NFC  در آینده گفت: این نرم افزار با ماهانه 300 تراکنش با همکاری بانک ملی و کشاورزی راه اندازی شده که زیر ساخت ان بر مبنای تراکنش بدون رمز است  و درچند ماه آینده با این دو بانک رونق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تا به حال کف و سقف درآمد تراکنش در حدود 20-50 تومان برای این شرکت و بقیه PSP ها بوده،افزود: با تراکنش های جدید از جمله فروش بلیط های خارجی و دسترسی به سود بالای 9 درصد،درپایان سال جاری دورنمایی از درامدهای جدید خواهند داشت.

این مقام مسئول درخصوص اینکه تحریم ها چه مشکلاتی را برای این شرکت بوجود آورده گفت: با توجه به بازار داخلی ،در اوج تحریم ها هم اتفاقی نیفتاده و تنها تاثیر آن بر شرکت های حوزه پرداخت بر تامین تجهیزات بوده است.

شهیدی با اشاره به اینکه هر دستگاه پین پد یا پوز جدید حدود 55 تا 65 دلار قیمت گذاری شده ،پیش بینی کرد شرکت هایی که دارای برنامه پرداخت روی PSP  هستند،10 درصد از این پین پد ها را خریداری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی