---------------------------------- ---------------------------------- مجوز صادرات لبنیات ۲۸ شرکت ایرانی به روسیه :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی در دیدار با سرگئی دانکورت، رئیس سازمان نظارت بر دامپزشکی و قرنطینه فدرال روسیه با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ هزار تن شیر خشک به روسیه صادر شده است، افزود: تاکنون ۴ کارخانه لبنی، مجوز و گواهی بهداشتی صادرات محصولات را از سازمان دامپزشکی ایران و روسیه دریافت کردند و ۶ کارخانه دیگر نیز معرفی شده‌اند.

وی گفت: مقامات دو کشور برای توسعه مبادلات تجاری در زمینه محصولات لبنی و آبزیان، تا کنون همکاری‌های خوبی داشته‌اند و برای رفع مشکلات و ابهامات، اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: دو کشور در زمینه صدور مجوزهای بهداشتی به نقاط مشترک رسیدند و علاقه مند هستند محصولات و فرآورده‌های لبنی ایران، به بازار روسیه صادر شود.خلج گفت: در جلسه امروز، راهکارهای تسهیل و تقویت روابط تجاری دو کشور به منظور ایجاد شرایط پایدار و مطمئن برای توسعه مبادلات بررسی شد.

وی درباره روند صدور مجوز برای صادرات انواع آبزیان و میگو به روسیه افزود: هم اکنون انواع آبزیان و میگو به روسیه صادر می‌شود و تاکنون ۱۵ هزار تن میگو به روسیه صادر شده است.

بر اساس این گزارش، سرگئی دانکورت، رئیس سازمان نظارت بر دامپزشکی و قرنطینه فدراسیون روسیه نیز با اشاره به صادرات ۳۰۰ تنی شیر خشک از ایران به روسیه گفت: این میزان صادرات، عدد قابل توجهی نیست؛ به طوری که این محموله حتی تا بازار روسیه نیز نرسید.وی افزود: روسیه سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات لبنی را وارد می‌کند و بازار وسیعی برای پذیرش محصولات ایرانی دارد.

رئیس سازمان نظارت بر دامپزشکی و قرنطینه فدراسیون روسیه گفت : ایران با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در تولید محصولات لبنی دارد، می‌تواند صادرات قابل توجهی به بازار روسیه داشته باشد.دانکورت افزود: هیچ گونه مشکل بهداشتی بین دو کشور برای توسعه مبادلات تجاری وجود ندارد و برخی مشکلات مربوط به مسائل تجاری است که امیدوارم بزودی برطرف شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی