---------------------------------- ---------------------------------- قرارداد مهم ایران خودرو و دایملر بنز :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

محمدرضا نعمت زاده در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اصول مورد تاکید برای قراردادهای جدید خودروی با شرکت های خارجی مشارکت سرمایه گذاری مستقیم و حداقل 50 - 50 و در برخی موارد بیش از 50 درصد توسط طرف خارجی است.

وی افزود: علاوه بر این تعهد صادرات حداقل یک سوم تولیدات ، افزایش کیفیت محصولات، انطباق محصولات با حوزه آلایندگی و همچنین همکاری مهندسی برای طراحی خودروهای جدید نیز در همه قراردادها باید لحاظ شود.

این وزیر با اشاره به توافق ایران خودرو با شرکت بزرگ خودرو ساز آلمانی دایملر گفت: در جریان دیدار با مدیران یک شرکت آلمانی توافق اولیه برای 3 مشارکت جدید حاصل و قرار است تا دو ماه آینده به مرحله امضا برسد.

نعمت زاده افزود: در این مذاکرات چارچوب هایی مبنی بر استفاده از سهم 39 درصدی، 49 درصدی و 51 درصدی طرف های خارجی از مشارکت با شرکت های داخلی در زمینه تولید خودروی تجاری مطرح شد.

براساس این گزارش، مدیران دو شرکت ایران‌خودرو و دایملر با امضای تفاهم‌نامه ایی، زمینه تشکیل یک شرکت مشترک را فراهم کردند تا قادر به ایجاد قطب تولید خودروهای تجاری در منطقه باشند.

شرکت دایملر، مالک چندین شرکت چون مرسدس بنز، مرسدس آ ام‌گ و اسمارت بوده و به عنوان بزرگترین تولیدکننده کامیون در جهان است. ایران خودرو هم بزرگترین خودروساز خاورمیانه به شمار می آید.

یکه زارع در این رابطه گفت: ایران خودرو در دور جدید همکاری های بین المللی خود، رویکردی کاملا متفاوت با گذشته در پیش گرفته و بر حضور و سرمایه گذاری مشترک طرف مقابل تاکید دارد. 

وی با بیان اینکه سرمشق ایران خودرو در همکاری های جدید، حفظ و ارتقای منافع ملی است، افزود: دایملر و شرکت بنز سابقه قابل اعتنا و اتکائی در همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو داشته اند که این امر می تواند در مسیر پیشروی این دو خودروساز راهگشا باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی