---------------------------------- ---------------------------------- علت صف خرید بکام :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

اعلام فاز دوم واگذاری و فروش تعدادی از املاک مازاد بر نیاز کارخانجات تولیدی شهید قندی در روزگذشته موجب صف خرید و رشد قیمت سهام این شرکت بورسی شد.

به این ترتیب ، امروز "بکام" علاوه بر رشد 5 درصدی قیمت هر سهم با صف خرید سنگین بیش از 5.3 میلیون سهمی مواجه شده و کمتر سهامداری هم حاضر به فروش است.

این شرکت درحالی طی امروز و دو روز آینده آگهی مزایده بخشی از املاک خود را به قیمت کارشناسی 35 میلیارد تومانی در روزنامه منتشر کرده که سهام آن طی سال جاری بین 23 درصد منفی تا 25 درصد مثبت نوسان داشته است .

سید جلال رضوانی نژاد مدیرعامل این شرکت 60 میلیارد تومانی اعلام کرد: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در فاز دوم واگذاری و فروش تعدادی از املاک مازاد بر نیاز خود به ارزش 115 میلیارد ریال که طبق گزارش کارشناس رسمی دادکستری معادل 350 میلیارد ریال کارشناسی شده ، طی آگهی مزایده در روزنامه های دنیای اقتصاد و همشهری مورخ 25 ، 26 و 27 مردادماه اقدام می کند.

به گفته وی در صورت تحقق فروش هر یک از املاک مورد مزایده ، تاثیر سود و زیانی آن بلافاصله به سازمان بورس جهت اطلاع سهامداران گزارش می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی