---------------------------------- ---------------------------------- عرضه محصولات تولیدی سایپا و سیتروئن به بازار خارجی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

«مهدی جمالی» مدیرعامل سایپا امروز (یکشنبه) در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو در مرکز همایش های برج میلاد : در 2 سال گذشته تولید خودروسازی در سایپا به عدد غیرقابل قبول 800 دستگاه در روز رسید که اکنون به 2 هزار و 500 دستگاه به عنوان یک هدف دست یافته رسیده ایم.
وی از رشد 54 درصدی تولید خودرو در یک سال اخیر خبر داد و گفت: از یک سال گذشته تاکنون، 6.5 درصد به سهم بازار جدید سایپا اضافه شده است.
جمالی افزود: تاکنون پنج هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه در بورس ارایه شده و 6 هزار میلیارد ریال اوراق جدید نیز هفته آینده ارایه خواهد شد.
وی گفت: محصول سراتو در بازار بورس پذیرفته شده و به زودی اوراق فروش محصولات سایپا در بازار بورس عرضه می شود.
جمالی با بیان اینکه نوع مشارکت سایپا و سیتروئن، مدل همکاری در قالب فروش نیست، افزود: یک مدل مشارکتی و منافع بلندمدت در این همکاری طراحی شده است.
وی در این زمینه گفت: 50 درصد سایپا کاشان توسط کارشناسی رسمی ایران قیمت گذاری شده و بقیه را سایپا شریک است؛ در این همکاری علاوه بر صادرات می توانیم در زمینه قطعه سازی نیز همکاری داشته باشیم.
مدیرعامل سایپا از عرضه محصول ساینای اتوماتیک به عنوان خواسته عمومی با کمترین قیمت به بازار تا پایان امسال خبر داد و افزود: محصول 2012 سایپا با طراحی جدید و امکانات جدید به زودی به بازار عرضه می شود که این محصول دارای استانداردهای اروپایی خواهد بود.
جمالی افزود: برند دوم قطعات یدکی را در گروه سایپا طراحی کرده ایم؛ این برند با نام سیپارت (cipart) در نمایشگاه جانبی همایش بین المللی صنعت خودرو رونمایی می شود.
مدیرعامل سایپا با بیان اینکه پایان امسال خبرهای خوبی برای سهامداران گروه سایپا خواهیم داشت، افزود: تا پایان سال، سایپا و شرکت های زیرمجموعه آن می توانند سود عملیاتی داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی