---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات ۱۴ مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱-شنیده ها از گروه سیمانی حکایت از تعطیلی ۶ کارخانه بزرگ سیمان را دارد. رکود ساخت و ساز و کاهش بودجه های عمرانی باعث شده تا کارخانجات سیمان با کمبود تقاضا در بازار مواجه شوند و حتی به مرز تعطیلی برسند. ارخانجات سیمان اردبیل، سیمان تهران، سیمان ارومیه، سیمان مازندران  و سیمان پیوند گلستان به دلیل کمبود نقدینگی و هزینه های بالای تولید کوره های خود را خاموش کرده و کلینکری تولید نمی کنند.

۲-شنیده ها از خاورمیانه حکایت از افزایش شدید جذب منابع و رشد اعطای تسهیلات در این نماد را دارد.

۳-خبرها از ذوب اینگونه به گوش می رسد که مدیر سرمایه گذاری این شرکت اعلام نموده است طبق برنامه ریزی های به عمل آمده افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی در جریان است و تلاش می شود تا با طی مراحل قانونی این اتفاق حداکثر در سه ماه آینده عملیاتی شود. این افزایش ۳هزار و ۱۱۸ میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (ماشین آلات و تجهیزات ) بوده و برای اصلاح ساختار مالی شرکت بکار گرفته خواهد شد .

۴-شنیده ها از شپدیس حکایت از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی در این نماد را دارد.

۵-خبرها از ویاسار حکایت از ثبت افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۴۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، در تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ در مرجع ثبت شرکت ها را دارد.

۶-شنیده ها از شاراک حکایت از احتمال تعدیل منفی این نماد در نیمه دوم سالجاری را دارد.

۷-شنیده ها از حسینا حکایت از این دارد که این شرکت در حال انجام مذاکره برای گسترش ارتباط با دو شرکت ایتالیایی و آلمانی می باشد و حدود یک ماه است که با شرکت Collship Italia تفاهم نامه ای امضا کرده و در حال انجام مقدمات و مذاکراتی در راستای برقراری ارتباط با یک شرکت بزرگ و معتبر آلمانی نیز می باشد. گویا هنوز قراردادی به طور کامل با این شرکت ایتالیایی امضاء نشده و صرفاً یک تفاهم نامه برای همکاری در بخش هایی همچون فنی، تجاری و ظرفیت اجرایی در سطح استاندارد بین المللی می باشد. این تفاهم در راستای گسترش بنادر ایران و صنایع لجستیک بندر شهید رجایی و بوشهر انجام شده است .

۸-شنیده ها از گروه حمل و نقل اینگونه به گوش می رسد که سومین گروه بزرگ کشتیرانی کانتینری جهان اعلام کرده است که از ۱۰ مرداد همکاری با ایران را از سر گرفته است.
۹- خبرها از شمواد حکایت از این دارد که این شرکت مبلغ ۳۳ ریال از سود ۱۶۹ ریالی خود برای دوره ۶ ماهه سال مالی ۳۱/۰۶/۱۳۹۴ را محقق کرده است .

۱۰- خبرها از فخوز حکایت از این دارد که این شرکت ۴۵۰ هزار و ۶۰۰ تن شمش به خارج صادر کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱۵ درصد افزایش داشته است

۱۱- خبرها از تکنو حکایت از این دارد که این نماد هیچ سودی برای سال مالی ۲۹/۱۲/۱۳۹۳ توزیع نکرده است.
۱۲-خبرها از لایسا حکایت از افرایش سرمایه از ۲۴۰۰۰۰۰ میلیون ریال به ۳۶۰۰۰۰۰ میلیون ریال از محل اندوخته در این نماد را دارد.

۱۳- خبرها از کحافظ حکایت از تعدیل منفی ۸۹ درصدی پیش بینی سود سالیانه و شناسایی ۷۰ ریال زیان برای هرسهام در ۳ ماهه در این نماد را دارد.

۱۴- خبرها از وپارس اینگونه به گوش می رسد که گویا این بانک باید درصد پوشش سود سه ماه اول سال را ارایه کند تا امکان بازگشایی، این نماد وجود داشته باشد.

۱۵-شنیده ها از بکام حکایت از این دارد که این شرکت قصد فروش زمین های کارخانه در آینده ای نزدیک را دارد.

۱۶- خبرها از کماسه حکایت از تقسیم ۵۵۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم در این نماد را دارد.

۱۷- خبرها از ثغرب حکایت از پوشش ۵۰ درصدی در عملکرد ۹ ماهه این نماد را دارد.

۱۸-شنیده ها از کقزوی اینگونه به گوش می رسد که ۱۲ قطعه زمین شرکت به ارزش ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان تجدید ارزیابی شده که در این صورت این شرکت می تواند ۱۷ برابر افزایش سرمایه دهد اما این افزایشسرمایه منوط به نظر سازمان بورس است و احتمال دارد تا ۶ ماه آینده این افزایش سرمایه انجام شود.

۱۹-شنیده ها از کگل اینگونه به گوش می رد که گویا شرکت هندی کیوکل اعلام کرده است که قصد دارد یک میلیون تن سنگ آهن از معدن گلگهر ایران خریداری کند. قرار است نخستین محموله سنگ آهن ایران ماه میلادی آینده به این شرکت تحویل داده شود.

۲۰-شنیده ها حکایت از افزایش سرمایه ۶۰ درصدی خاذین را دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی