---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار ۴ مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱- خبرها از ثعمرا حکایت از توزیع سود ۱۸۰ ریالی را دارد .

۲- شنیده ها از خپارس حکایت از عدم تحقق انتظارات سهامداران از افزایش حاشیه سود و خروج از زیان خپارس در سالجاری به رغم امیدواری ها به بهبود وضعیت تولید و تعاملات شرکت با خودروسازان و سرمایه گذاران خارجی در این نماد را دارد .

۳- خبرها از خفناور حکایت از تعدیل مثبت ۲۶ درصدی و پوشش ۲۰ درصدی در این نماد را دارد .

۴- خبر ها از ونفت‌ اینگونه به گوش می رسد که این نماد که در ماه های اخیر به دلیل واگذاری سرمایه گذاری قشم و حضور در برخی مناقصه ها مورد توجه سهامداران واقع شده و با نوسان قیمتی همراه شده، در صدد افزایش ۵۳ درصدی برآمده است. گویا این افزایش سرمایه از دو محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته می باشد. که گفته می شود این افزایش سرمایه صرف تکمیل طرح ایجاد پایانه ذخیره‌سازی و انتقال نفت خام در جزیره قشم، تقویت سرمایه گذاری در بازار سرمایه و توسعه فعالیت در شرکت های تابعه اعمال خواهد شد.

۵- خبرها از خفولا حکایت از توزیع سود ۳۵۰ ریالی را دارد .

۶- شنیده ها از ولساپا حکایت از تعدیل مثبت در این سهم را دارد .

۷- خبرها از شپنا حکایت از تقسیم سود ۵۸ تومانی هر سهم را دارد و گویا سرمایه این شرکت از محل سود انباشته هزار میلیارد تومان اضافه شد تا این شرکت دو هزار میلیارد تومانی شود.

۸- شنیده ها از پکرمان حکایت از این دارد که افزایش سرمایه این سهم همچنان در جریان می باشد.

۹- در مورد خبهمن گفته می شود که این نماد از دو محل افزایش سرمایه قطعی دارد ، این افزایش سرمایه یکی از محل سود انباشته (جایزه ای ) و دیگری از آورده نقدی می باشد. گفته شده است که در ماه های آینده این افزایش سرمایه انجام خواهد شد و احتمالا آگهی افزایش سرمایه آن در مرداد اعلام خواهد شد.

۱۰- خبرها از خزامیا حکایت از همکاری مجدد این شرکت با شرکت آمریکایی ایویکو و رونمایی از خودرو z100 و عرضه پادرا دو کابین ظرف یک ماه آینده در این نماد را دارد و گویا از طرف این شرکت اعلام شده است که این نوید را به سهامداران و ذینفعان زامیاد می دهم که امسال، سال سودآوری و تحقق سود برای آنها می باشد و هدف ما حفظ سرمایه سهامداران است و جبران کاهش سود سال قبل را خواهیم کرد.

۱۱- خبرها از پسهند حکایت از اعلام رسمی افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی در این نماد می باشد. این افزایش سرمایه جهت تامین مالی خرید ماشین آلات تولیدی ، زمین و ساخت و تکمیل سالن های تولید و انبار در راستای اجرای طرح توسعه است که ۱۸ آذر سال گذشته به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است .

۱۲- شنیده ها از خاور حکایت از عدم کاهش زیان انباشته و خروج از زیاندهی در این نماد را دارد.

۱۳- خبرها از مجمع شراز حکایت از برگزاری آن در روز سه شنبه ۱۳ مرداد در سالن اجتماعات شرکت گاز استان فارس را دارد .

۱۴- شنیده هایی مبنی بر تکذیب انجام افزایش سرمایه در سال جاری در حتاید به گوش می رسد. گویا گفته می شود که شرکت در سال ۹۳ قصد افزایش ۱۰۰درصدی سرمایه را داشته که به عدم موافقت سازمان بورس مواجه شد.

۱۵- شنیده ها از خپارس حکایت از این دارد که مذاکراتی با رنو برای خرید کمتر از نیمی از سهام پارس‌ خودرو و تاسیسات خودروسازی متعلق به سایپا در جریان است.

۱۶- خبرها از دارو حکایت از برگزاری مجمع عمومی این شرکت در روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ در محل شرکت واقع در کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران- کرج – خیابان داروپخش – شرکت کارخانجات داروپخش را دارد . این مجمع در خصوص تصمیم گیری برای افزایش سرمایه می باشد.

۱۷- شنیده ها از خساپا حکایت از این دارد که با دستور مدیرعامل این گروه در خصوص افزایش تولید و در راستای اجرای برنامه جهش تامین و تولید تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با فراتر رفتن از مرز۲۰۰۰ دستگاه در روز، به بهترین میزان در ماههای اخیر رسید و به زودی این تیراژ به ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهد افزایش خواهد یافت.

۱۸- خبرها از شتران حکایت از تقسیم سود ۴۵ تومانی به ازای هر سهم را دارد .

۱۹- خبرها از مجمع شاوان حکایت از برگزاری آن در روز سه شنبه ۱۳ مرداد در هتل هما شیراز را دارد .

۲۰- شنیده ها از گروه پتروشیمی حکایت از این دارد که غلامرضا سلیمانی امیری مدیرعامل وغدیر در مورد قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که این نرخ به زودی در کارگروهی که در وزارت نفت تشکیل شده است، تعیین شود. این کارشناس بازار سرمایه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد تعیین نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی اشاره کرد که از زمان ابلاغ این مصوبه از سوی مجلس، کارگروه مشترک وزارت نفت، صنعت ،معدن وتجارت و اقتصاد شش ماه فرصت دارد که نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی را تعیین کند. مهلت پایانی این کارگروه برای تعیین نهایی نرخ خوراک واحدهای پتروشیمیرا مردادماه اعلام کرد که به موجب آن باید نرخ ۱۳ سنت خوراک واحدهای پتروشیمی تعدیل شود. و گویا به موجب بررسی ها و محاسبات صورت گرفته بر فرمول موجود، نرخ خوراک پتروشیمی ها را ۸ سنت عنوان کرد.

۲۱- خبرها حکایت از این دارد که مجمع نوبت دوم شبندر ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۴ مرداد در سالن سینمای فرهنگسرای الغدیر بندرعباس برگزار می گردد.

۲۲- خبرها از آریان حکایت از ثبت افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۱۴,۳۷۵,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۸۷۵۰۰۰ میلیون ریال ، در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ در مرجع ثبت شرکت ها را دارد .

۲۳- خبرها از کرماشا حکایت از افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱,۷۶۴,۶۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۳,۵۲۹,۲۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۷۶۴,۶۰۰ میلیون ریال ، را دارد و مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ لغایت تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ می باشد.

۲۴- شنیده ها از بکام حکایت از فروش برخی دارایی های خود نظیر تجهیزات اضافه و زمین، دفتر تهران و آپارتمان های مشهد را دارد که در صورت تحقق می تواند سود غیر عملیاتی شرکت را افزایش دهد .

۲۵- شنیده ها حکایت از تصویب افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه شپدیس از ‎۳٬۰۰۰٬۰۰۰ میلیون ریال به ‎۶٬۰۰۰٬۰۰۰ میلیون ریال در مجمع را دارد.

۲۶- خبرها از شبریز حکایت از این دارد که در مجمع فوق العاده این نماد به افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران رای داده شد. و این مجمع سالانه به دلیل آماده نبودن صورت های مالی به تنفس کشیده شد. و روز چهارشنبه ۱۴ مرداد در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع رفاهی و تفریحی پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد .

۲۷- خبرها حکایت از تعدیل منفی در نماد حتوکا را دارد .

۲۸- خبرها حکایت از تعدیل منفی ۳۴ درصدی از کفپارس را دارد .

۲۹- خبرها از خکار حکایت از تعدیل منفی ۳۹درصدی در این نماد را دارد .

۳۰- خبرها از آینده حکایت از این دارد که این نماد نسبت به دوره قبلی ۲۹درصد زیان خود را افزایش داده است .

۳۱- شنیده ها از خاهن حکایت از قصد افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی در این نماد برای سال ۹۴ را دارد.

۳۲- خبرها از گروه بانکی اینگونه به گوش می رسد که نعمت زاده اعلام نموده ایت در قرارداد ها اینگونه اعلام کرده اند که کمتر از ۳ ماه کلیه مراحل تحریم های سوئیفت از بین برود و پیش بینی می کنیم که ۳ماه یا کمتر از ۳ ماه سیستم های بانکی بتدریج دوباره فعال شود.

۳۳- شنیده ها از خزامیا اینگونه به گوش می رسد که در سال مالی جاری محصول پادرای دو کابین را در دست اجرا دارد و انبوه سازی و عرضه آن را از مرداد ماه امسال خواهد داشت که احتمالا تا پایان سال جاری معادل ۲۵۰۰ از این دستگاه را پیش فروش می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی