---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 29 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
خساپا:
براساس شنیده‎ها شرکت سایپا پی‌گیر دریافت وام ۳هزار میلیاردی از بانک صادرات است. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مدیرعامل خساپا اعلام کرده است : براساس قرارداد منعقد شده از اواسط سال۲۰۱۶، ۵خودرو محصول گروه سایپا را در کشور الجزایر تولید می‌شود.

ثنوسا:
براساس شنیده‎ها شرکت نوسازی و ساختمان تهران، در فکر تعدیل مثبت سود سهام خود است.

خاهن:
براساس شنیده‎ها شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در هفته جاری مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس دریافت می‌کند. سرمایه خاهن قرار است از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۲۹مهرماه۱۳۹۳ به تصویب هیات مدیره رسیده، به ۶۴۱میلیارد ریال افزایش یابد.

بیمه سامان
تفاهم‌نامه همکاری با یک شرکت بیمه‌ای ایتالیایی امضا کرده است. لازم به ذکر است؛ پیش از این اعلام شده بود که شرکت ساچه ایتالیا در پی قرار دادهای نفتی کشور قرار است با شرکت‌های بیمه‌ای کشور وارد مذاکره می‌شود. پیش از این تفاهم‌نامه همکاری بیمه خطوط اعتباری کوتاه مدت بین شرکت بیمه «ساچه» ایتالیا و سه بانک ایرانی پارسیان، پاسارگاد و سامان امضا شده است.

شپترو:

شنیده‌ها حکایت از تعدیل منفی ۳۵درصدی شپترو به دلیل کاهش خوراک و افت قیمت پی وی سی تولیدی شرکت در بازارهای داخلی و خارجی دارد که در گزارشات آتی سهم به چشم می‌خورد.

فزرین:

شنیده‌ها حکایت از افزایش سرمایه ۶۷درصدی این مجموعه و عرضه یکی از زیرمجموعه‌های آن دارد.

رکیش:

شنیده‌ها از رکیش حکایت از تکذیب قرارداد این شرکت با یکی از بانک‌های کشور جهت افزایش تعداد دستگاه‌های کارتخوان دارد.

شسم:

گویا این شرکت در سال ۹۴ افزایش سرمایه نخواهد داشت.

پکویر:

شنیده‌ها از پکویر حکایت از رونق در فروش تایر با توجه به افزایش نرخ دلار و ممنوعیت واردات لاستیک‌های بی‌کیفیت چینی دارد که شرایط را برای این گروه به خصوص پکویر مناسب کرده است.

فخوز:

شنیده‌ها از این نماد حکایت از تعدیل منفی این سهم به دلیل کاهش بهای تمام شده شمش فولاد در بازارهای داخلی و خارجی و عدم دستیابی این نماد به مفروضات بودجه و تعدیل منفی سود در گزارشات پیش‌رو دارد.

گروه محصولات پتروشیمی:

گویا شرکت ماروبنی ژاپن  (marubeni) در حال مذاکره با ایران برای نوسازی فناوری جدید در تولید متانول است.

کپشیر:

شنیده‌ها در بازار حاکی از آن است که برنامه افزایش سرمایه کپشیر به سال ۹۵ موکول شد.

بهپاک:

زمزمه‌هایی مبنی بر فروش یک واحد تأسیسات پنبه پاک‌کنی این نماد درمزایده‌ای در گرگان به گوش می‌رسد.

بکام:

شنیده شده این شرکت تصمیم دارد زمین‌های یزد را به دو قسمت تفکیک و یک بخش را واگذار و بخش دیگر را با شهرداری ساخت مشارکتی داشته باشد.

ذوب:

شنیده‌ها از این نماد حکایت از تلاش برای اخذ وام کم بهره از چند بانک اروپایی از جمله آلمان برای اجرای طرح توسعه‌های شرکت دارد.

ولصنم:

شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت با تعدیل مثبت همراه خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی