---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 28 فروردین :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

حتاید

شنیده ها حاکى از واگذارى بلوک سهام گروه اقتصادى مهر به سرمایه گذارى غدیر شنیده میشود .

شپلی

شنیده ها از سوپرایز سهامداران در مجمع دوشنبه این سهم با پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۶۰۰ درصدی می باشد! (۱۲۰۰ درصد از محل تجدید ارزیابی و ۴۰۰ درصد از محل آورده نقدی و مطالبات)

فلوله

رئیس ‌هیات مدیره لوله و ماشین‌سازی ایران خبر داد:افزایش سرمایه لوله و ماشین‌سازی تکذیب شد.

خودرو

در بحبوحه مذاکرات صنعت خودرو ایران با بزرگان خودروسازی دنیا، شرکت ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که خودرو H30 CROSS را به عنوان محصول جدید خود روانه بازار می‌کند.

وتوصا

شنیده ها حکایت از تعدیل مثبت سنگین سود به جهت فروش ٧،٨٣ درصد از سهام سرآواپارس میباشد .

غپینو

شنیده ها حکایت از تعدیل مثبت دوباره با توجه به مبلغ بالاى تسعیر بدهى ارزى وجود دارد .

توریل

شنیده ها حکایت از عرضه اولیه  ارس سیر که توریل سهام دار عمده میباشد .

قزوین

شنیده ها حکایت از فروش یکی از ساختمانهای قند قزوین به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال دارد . در صورت قطعی شدن معامله سود سالجاری قزوین از ۱۴۳ ریال به ۶۵۰ ریال افزایش خواهد یافت و سالانه هزینه مالی ۱۳۰ ریال کمتر میشود . دلیل حجم معاملات روزهای اخیر نیز خریدهای برخی کدهای آگاه به معامله است.

وساپا

“وساپا” که برای سال مالی جاری ۹۶ ریال پیش بینی کرده، برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی تا قبل از سالانه (پایان اردیبهشت) را دارد که به گفته مهدی آستانی، این تامین مالی طی دو مرحله و از سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران عملیاتی خواهد شد. همچنین وی اعلام کرده زمین پلاسکو به ارزش ۳۵۴ میلیارد تومان آماده فروش بوده و بعد از نهایی شدن از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

لکما

چندی پیش اخباری مبنی بر فروش بلوکی لکما توسط مسئولین آتیه دماوند به گوش می رسید که طرفین معامله پشت میز مذاکره برای این موضوع نشستند و خبرهایی از نزدیک شدن به فروش هم به گوش رسید. اما گویا قیمت های پیشنهادی از طرفین به نتیجه ای برای فروش نرسیده و این موضوع کنسل شده است.

فولاد

با افزایش صادرات فولاد، افزایش تعرفه واردات آن و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی انتظار رشد صنعت فولاد می رود. فولاد مبارکه اصفهان در روزهای آینده جلسه ای برای شفافیت وضعیت و راهکارهایی برای بهبود برگزار می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی