---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 26 اردیبهشت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

شتوکا

تعدیل مثبت 19 درصدی در شتوکا

مرقام 

گفته می شود مرقام برنده مناقصه ۳۰۰ دستگاهی بانک صادرات شده است و این موضوع در آینده توسط خود شرکت شفاف سازی خواهد شد

فولاد مبارکه

خبرها حاکى از تعدیل مثبت به دلیل افزایش قیمت هاى جهانى تا دو هفته دیگر قطعى میشود .

خاور

مدیرعامل سایپادیزل از همکاری های سه جانبه با ولوو تراکس و شرکت ekn‌ سوئد برای کسب سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی کامیون های ولوو خبر داد.

حمل ونقلی ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با واردات واگن‌ها و تجهیزات ریلی از خارج از کشور مخالف هستیم گفت: به زودی تولیدات ریل ملی به بازار می‌رسد.
شکلر

برنامه افزایش سرمایه ۳۳ درصدی شرکت به منظور تأمین بخشی از هزینه های مالی اجرای طرح توسعه ای “شکلر” اجرایی شده و طی اواسط ماه آینده به طور کامل به اجرا در خواهد آمد.

نرخ ارز

یکسان‌سازی نرخ ارز و جمع شدن بساط رانت خواری و فساد ناشی از چند نرخی بودن آن، شعار بانک‌های مرکزی در چند سال گذشته بوده و است که هر بار زمان این وعده به دلایل خاص زمانی خود به تاخیر افتاده و به مرحله اجرا نرسید. اما این بار رئیس کل بانک مرکزی زمان یکسان سازی را از نیمه اول ۱۳۹۵ به پایان سال تمدید کرد.

خودرو

شایعه شده است مساعدت هایی در خصوص افزایش سرمایه ایرانخودرو در حال انجام است تا این افزایش سرمایه اجرایی شود

وزمین

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید بانک ایران زمین با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.آعبداله با تشریح برنامه‌های سال جاری بانک عنوان کرد: مهمترین برنامه های بانک در سال جاری افزایش کیفیت خدمات، مشتری مداری و تقویت بانکداری الکترونیک خواهد بود.وی افزود: با مصوبه هیأت مدیره و مجمع عمومی، درصدد افزایش دو برابری سرمایه بانک به منظور حضور گسترده‌تر در بازارهای مالی خواهیم بود.

ونفت

کریم بروفرد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت:سهامداران عمده شرکت سرمایه‏گذاری نفت قشم در نظر دارند تا بخشی از سهام این شرکت را با هدف برنامه‌های توسعه‌ای راهبردی، دسترسی به فناوری روزآمد، ایجاد ساختار حاکمیت شرکتی توانمندتر و حضور موثر در بازارهای جهانی، به یک شرکت معتبر اروپایی واگذار نمایند. در حال حاضر این مهم در حال رایزنی و هماهنگی برای انعقاد قرارداد است و در صورت تحقق کامل این موضوع، مراتب مطابق با دستورالعمل شفاف‏سازی سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع سهام‏داران محترم خواهد رسید. همچنین این مجموعه در نظر دارد تا منابع حاصل از این محل را جهت توسعه زنجیره ارزش فعالیت‌های سودآور، اجرای پروژه و تقویت پرتفوی بورسی و غیر بورسی شرکت بکار برد.

فلات

شنیده ها حاکى از انعقاد قرارداد با شرکت فلات قاره به ارزش ۶٠٠ میلیون دلار میباشد .

وپست

تفاهم نامه ای با محوریت توسعه خدمات و بهبود برخی امور در نظام بانکی با حضور مدیران عامل بانک توسعه صادرات و پست بانک امضا شد.پست‌بانک‌ ظرفیت‌های خوبی برای گسترش خدمات بیمه‌ای داردسیدمحمد عباس‌زادگان مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در گفتگوئی اظهارداشت: پست‌بانک‌ ظرفیت‌های خوبی برای گسترش خدمات بیمه‌ای در اقصی نقاط کشور دارد.

فباهنر

این شرکت ۴۲۰ میلیارد فروش دارد که میتواند تا ۶۰۰ میلیارد هم برساند. ارزش بازار سهم در حال حاظر ۱۷۵ میلیارد است و عمده سود شرکت بابت هزینه مالی از بین میرود که سال قبل مقدار زیادی از آن را با افزایش سرمایه ای که داده تسویه کرده و برای امسال پیشببینی میشود این بدهی رو صاف کند. سهم بالای ۲۰۰ تومن پتانسیل خوبی برای رشد خواهد داشت.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی