---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 26 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در گروه لیزینگ خودرو شنیده هایی ازاجرای طرحی در سال اینده خبر می دهد که در این طرح با ورود دو بانک دولتی خودرو های فرسوده با کمک لیزینگی ها و بانک مرکزی نوسازی شوند .

از پشم شیشه ایران شایعاتی مبنی برنامه افزایش سرمایه به گوش می رسد . محل تامین مالی این افزایش سرمایه هنوز تعیین نگردیده است

در گروه برقی خبرها از پرداخت بدهی های این شرکت ها از جمله بسوویچ ، مپنا ، بترانس توسط دولت در قالب اوراق خزانه حکایت دارد .

در گروه دارویی شنیده ها حاکی از عدم تغییر قیمت دارو تا پایان سال می باشد .

شنیده ها از ثفارس حکایت از فروش مناسب پروژه های نیکان شیراز و افزایش ۱۵% سود شرکت در گزارشات پیش رو و تقسیم سود حداکثری آن در مجمع پیش رو دارد.


شنیده ها از ثغرب حکایت از فروش ده ها واحد بیش از بودجه پیش فرض تنطیم شده دارد که میتواند منجر به تعدیل مثبت ۲۰% هر سهم در سال آینده گردد.


گروه زغال سنگ شنیده ها از نماد های این گروه حکایت از آن دارد که با توجه به افزایش ۱۱۴% قیمت زغال سنگ و قطع ارز مبادلاتی برای وارد کنندگان زغال نمادهای این گروه از جمله کطبس منتفع شده اند.


گویا صبا نیرو از زیر مجموعه های شرکت فسدید موفق به عقد قرار داد ساخت نیروگاه بادی در ارمنستان به ارزش ۷۰ میلیون دلار شده است.


شنیده میشود مجتمع تجاری – تفریحی و اداری مگاپارس با ۸۰% پیشرفت از پروژه های ثاخت در سال ۹۶ تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی