---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 25 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در نماد آکنتور شنیده ها حاکی از قرارداد تولید ۲۰۰ هزار صندوق مکانیزه در مدت ۵ سال می باشد .

در نماد بکام شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی املاک صفائیه یزد به گوش می رسد .

در نماد حسینا شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه۱۰۰% از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی در صورت تایید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می باشد .

در نماد ذوب شنیده ها از اجرایی شدن پروژه تولید ریل با مشارکت شرکت آلمانی کوتنر و افتتاح این پروژه دردهه فجر سال جاری حکایت دارد .


شنیده ها از دبالک حکایت از تعدیل مثبت این سهم در سال آینده با توجه به تکمیل طرح توسعه ای شرکت و برآورد سود ۱۱۰ تومانی نماد برای سال آینده حکایت دارد.


در نماد خچرخش شاهد رشد قیمتی روزافزون سهم بدون هیچ گونه تغییر بنیادی مثبتی هستیم و فقط صحبت ها از حضور سفته بازان حکایت دارد هر چند شرکت افزایش سرمایه ۲۰۰% نیز از محل تجدید ارزیابی داراییها در پیش رو دارد که نمیتواند عامل این مهم باشد.


وبانک شنیده ها از نماد حکایت از آن دارد که تکلیف افزایش سرمایه نماد در همین چند روزه مشخص خواهد شد و در صورتی که افزایش سرمایه رخ ندهد مبلغ سود تقسیمی شرکت که هنوز تقسیم نشده است به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

در این سهم شاهد حمایت حقوقی سهم میباشیم.


شنیده ها از وساپا حکایت از شکایت جمعی از سهامداران شرکت از شرکت بدلیل عدم افشاگری لازم و عملکرد مناسب شرکت برای دریافت مطالباتش دارد.


شنیده ها از گروه فولاد حکایت از عدم واردات فولاد به کشور بدلیل قیمت بالای ارز و افزایش صادرات فولاد و افزایش سود نمادهای صادرات محور این گروه دارد تا جایی که از فولاد شنیده هایی مبنی بر سود ۲۰ تومانی بگوش میرسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی