---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 24 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در نماد وسپه خبرها از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این شرکت خبر می دهد . این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران خواهد بود که مورد تایید سازمان قرار گرفته و برای تایید ان در مجمع فوق العاده تنها به مجوز سازمان بورس نیازمند است .

در نماد غاذر شنیده ها از برنامه تولید محصولات جدید و همچنین تجهیز دستگاههای جدید در آینده نزدیک حکایت دارد .

در نماد دبالک شنیده هایی مبنی بر امضاء تفاهم نامه جدید میان این شرکت با یک شرکت داروسازی معروف هندی برای تولید محصولات جدید به گوش می رسد .

در نماد کپشیر شنیده ها از افزایش سرمایه این شرکت حکایت دارد . شنیده می شود این افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت محقق خواهد گردید .

شبندر : براساس اخبار واصله از بازار خصوصی سازی از واگذاری بلوک ۱۷ درصدی شبندر خبر داده است.


براساس اخبار واصله از بازار در خصوص نماد اخابر خبرها از توقف فروش اینترنت به ۶ استان در پی کمبود نقدینگی مخابرات و احتمال زیان ده شدن شرکت های مخابراتی از این اتفاق حکایت دارد.

براساس اخبار واصله از بازار شنیده ها از وبصادر حکایت از اثرات منفی میزان بر وبصادر بدلیل برعهده گرفتن تعهدات بانک میزان دارد.


براساس اخبار واصله از بازار افزایش سرمایه ۵۰ درصدی وبیمه از محل آورده نقدی سهامداران به تایید سازمان بورس رسید و در صورت تصویب در مجمع عمومی فوق العاده اجرایی خواهد شد. براساس خبرها باتوجه به رشد ۵۰ درصدی قیمت وبیمه طی چندماه اخیر اهالی بازار انتظار اصلاح قیمتی در این نماد را دارند.


براساس اخبار واصله از بازار شنیده ها از مپنا حکایت از دریافت بخشی از مطالباتش از دولت و همچنین دریافت مظالباتش از عراق با برداشته شدن تحریم ها حکایت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی