---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 2 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در نماد قشهد خبرها از افزایش ۱۰۶ درصدی سود پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع سالانه و برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در این نماد حکایت دارد .

در نماد کپشیر شنیده ها حاکی از برنامه افزایش سرمایه در این شرکت دارد . گویا این افزایش سرمایه از محل سود انباشته می باشد .

در نماد حتاید شنیده ها از تقویت احتمال برنده شدن حتاید در مناقصه ترمینال شماره ۲ کانتینری بندر رجایی و انتظارات از جهش سودآوری شرکت در سالهای پیش رو حکایت دارد.

همچنان خبرها از نماد غاذر از برنامه تولید محصولات جدید و همچنین تجهیز دستگاههای جدید در آینده نزدیک حکایت دارد .

شنیده ها از بازار حکایت از آن دارد که بدلیل کاهش قیمت دانه های روغنی و بتبع آن روغن در بازارهای خارجی قیمت انواع روغن خوراکی نیز در داخل با کاهش روبرو شده است که میتواند بر روی سهام گروه از جمله غمارگ تاثیر منفی بگذارد.


شنیده ها از گروه قند حکایت از آن دارد که بدلیل عدم اعطای کمک هزینه ۲۰۰ تومانی دولت بابت فروش قند و افزایش هزینه های مالی شرایط برای نمادهای این گروه نامناسب میباشد.


شنیده ها از بوتان حکایت از تعدیل منفی احتمالی این سهم بدلیل افزایش رکود و انباشت محصولات و کاهش فروش محصولات این شرکت و احتمال تعدیل منفی این سهم حکایت دارد.


شنیده ها از بانک ایران زمین حکایت از افزایش سرمایه این بانک از محل تجدید ارزیابی حکایت دارد.


شنیده ها از خموتور حکایت از عقد قرار داد جدید ساخت ۲۴۰۰ دستگاه موتور دیزلی برای کشور لهستان حکایت دارد.


براساس اخبار واصله از بازار شرکت تولیدی گرانیت بهسرام با نماد کهرام تعدیل منفی ۱۴ درصدی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی