---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس8 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه امید

تامین سرمایه امید باتوجه به تشکیل جلسه معارفه و نهایی شدن قرارداد بازارگردانی، انتظار می رود سهام این شرکت به زودی در بورس عرضه اولیه شود.

کنتور سازی

بر اساس آخرین اطلاعاتی که وجود دارد، این شرکت با مدیریت جدیدی در هیات مدیره رو برو شده و قرار شده  با بازگشایی نماد معاملاتی این ناشر در آینده ای نزدیک بازارگردان نیز تعیین شود.

خچرخش
 شنیده شده است خاور کل بلوک خود را به ZF آلمان واگذار می کند ٬ ZF قصد دارد این شرکت را که تولیداتش (گیربکس های پیشرفته JHQوEcolife و ...)در خاورمیانه بی نظیر است را متحول و جهانی کند.
توافق «بنز» برای تولید دوباره در ایران
در قرارداد جدید ستاره ایران و دایملر، واردات ۱۱ تیپ انواع بنز تایید شده است که تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

نوسان شدید ارز

رئیس‌جمهور ،به مردم اطمینان داد طی سال جاری و سال های آینده ، خبری از نوسان شدید ارز نخواهد بود.
سیستم
شنیده ها از شرکت همکاران سیستم حاکى از ورود یکى از شرکت هاى زیرمجموعه بنام سپیدار سیستم آسیا به فرابورس میباشد .

شستا

مدیرعامل شستا ضمن تکذیب شایعه خرید املاک جدید از برنامه ادغام شرکت ها و فروش املاک مازاد به دلیل بدهی‌ بانکی ۱۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

خکاوه
معاون فروش و بازاریابی سایپادیزل در حاشیه رونمایی کامیون FH16 ولوو گفت: باتوجه به نیاز بازار خودروهای فوق سنگین، ولوو FH16 به سبد محصولات گروه سایپا اضافه شد و تا اوایل سال آینده متناسب با نیاز بازار تولید و عرضه خواهد شد.
تاپیکو
 بدلیل درخواست تعداد انبوهی از سهامداران ، مهلت پذیره نویسی افزایش سرمایه  شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین تا پایان آذرماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

خعمرا
نماد معاملاتی شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین امروز چهارشنبه مورخ 08/09/1396 در تابلو پایه ج بازار پایه فرابورس ایران گشایش می یابد.

ذوب
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت: بیش از 50 درصد از تولیدات این شرکت در هشت ماه امسال به خارج از کشور صادر شد. وی ‌ارزش این صادرات را 300 میلیون دلار اعلام کرد و افزود: ارزش صادرات ذوب آهن یک درصد از کل صادرات غیر نفتی کشور را تشکیل می دهد.

پیش فروش جدید"ساندرو استپ وی"

مرحله جدید پیش فروش این محصول از یکشنبه آینده 12 آذر با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد. در این طرح محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه و جلوگیری از عرضه مجدد اجرا خواهد شد و امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه آینده از طریق www.saipacorp.com ثبت نام کنند.

فولاد مبارکه

در آبان تولید ماشین ریخته‌گری شماره ۵ به رکورد چشمگیر ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تن رسید.در ۹ آبان رکورد تناژ ذوب به ازای یک روز به میزان ۲۱ هزار و ۸۹۶ تن افزایش یافت. این در حالی است که رکورد متوسط تعداد ذوب ریخته‌گری شده روزانه در طول این ماه به تعداد ۱۰۹ ذوب ارتقا داده شد.اقدامات انجام شده باعث شد رکورد بی‌نظیر تولید تختال به میزان ۵۸۰ هزار و ۳۳۲ تن در ماه به ثبت برسد.

صندوق های فروشگاهی

رییس اتاق اصناف تهران با ارسال نامه ای به اتحادیه‌ها ، ضرب العجلی برای ثبت‌نام در سامانه صندوق فروش تعیین و اعلام کرد.در نامه فاضلی آمده است: برابر ماده 17 آیین نامه اجرایی تبصره 2 ماده 169 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم(مصوب 18 تیر سال جاری هیات وزیران)کلیه صاحبان مشاغلی که بر اساس اولویت های تعیین شده در سال های 92 تا 94 برای نصب و استفاده سامانه نصب صندوق های فروشگاهی فراخوان شده اند مکلف هستند تا پایان تاریخ 30 دی سال جاری نسبت به ثبت نام درخواست تخصیص شناسه سامانه صندوق فروش در درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی