---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس7 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ادغام ایران خودرو و سایپا

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایدرو گفت: سال گذشته به ایران خودرو و سایپا توصیه شد برای ادغام حرکت کنند اما اقدام چندان جدی در این زمینه صورت نگرفت.ولی مدیرعامل سایپا از احتمال پلت فرم مشترک با ایران خودرو و با هدف کاهش هزینه ها خبر داد.

آسیاتک

آسیاتک که یکی از شرکت های آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در آینده ایی نامعلوم است ، طبق ارزیابی رگولاتوری، برترین اپراتور ارتباطات ثابت در استفاده از ظرفیت های تولید داخل شناخته شد.

پارسان 

خبرها حاکى از تفاهم نامه نفت گاز پارسیان با سازمان منطقه آزاد قشم با هدف توسعه صنعت پتروشیمى به ظرفیت ٦ میلیون تن محصول در سال ، در جزیره قشم امضاء شد .

شزنگ

نماد معاملاتی شرکت تجهیز نیروی زنگان، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام در تاریخ 09/09/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

بانک ملت

بانک ملت و گروه گلرنگ با هدف تقویت همکاری و تعاملات فی مابین، تفاهمنامه امضا کردند.

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با انتشار اصلاحیه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری ، سود هر سهم را با تعدیل ۴۷ درصدی +همراه کرد .

وبانک

پس از افشای اطلاعات با اهمیت توسط شرکت شاهد تقابل خریداران و حقوقی شرکت به عنوان فروشنده هستیم به طوریکه تا کنون صف خرید مکرر عرضه شده است. 

حق تقدم بهنوش ایران

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهم حق تقدم بهنوش ایران است که طبق مجمع فوق العاده بهمن سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه از 24 به 36 میلیارد تومانی کرده و برای تحقق افزایش سرمایه ، تعدادی از سهام استفاده نشده را از 23 آبان برای پذیره نویسی عرضه کرده بود.

ولساپا

در پی دریافت مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی و اعلام زمان برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده  لیزینگ رایان سایپا در بعداز ظهر شنبه 11 آذر، نماد این زیر مجموعه سایپا در پایان معاملات امروز بسته می شود.سهامداران "ولساپا" در مجمع فوق العاده در مورد افزایش سرمایه از 452 به 904 میلیارد تومان و در مجمع بعدی درباره انتشار اوراق بهادار غیر قابل تبدیل یا تعویض با سهام تصمیم گیری خواهند کرد.

گروه بهمن

گروه بهمن در نظر دارد سه محصول پرفروش شاسی بلند‌ شرکت هاوال شامل H2، H6 و H9 را در بازار ایران عرضه کند که اولین آن H۲ است که تا پایان سال با داخلی سازی ۳۱ درصد عرضه خواهد شد.هاوال شرکت تولید خودرو‌ شاسی بلند‌ (SUV ) چین بوده که در ۴۰ نقطه دنیا فروش دارد و قادر به فروش بیش از ۹۳۸ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶ شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی