---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس5 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

افزایش قیمت بنزین

زمزمه های افزایش قیمت بنزین از اواخر امسال و اوایل سال آینده شنیده می شود که در این باره نیز رییس انجمن صنفی جایگاه داران بنزین موافق افزایش حداقل ۵۰درصدی نرخ بنزین و به عبارتی واقعی شدن قیمت این سوخت از سال آینده است.

رتاپ
روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ )اعلام کرد: با افزوده شدن بانک آینده به بانکهای مبدا سرویس کارت به کارت تاپ تعداد بانک های طرف قرارداد با این اپلیکیشن کاربردی به۱۴ بانک رسید.
فخاس
کارخانه فولادسازی 2 فولاد خراسان در ادامه روند افزایش تولید و ثبت رکورد، در این واحد که در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسیده است موفق به دستیابی رکورد ریخته گری روزانه 13 ذوب در آبان ماه 1396 شدند.

فروش خودرو کوییک

معاون بازاریابی و فروش سایپا از موکول شدن فروش خودرو کوییک به زمان دیگری خبر داد

ذوب 

شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین شرکت ایرانی موفق به دریافت گواهینامه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد تولید میلگرد شد

 زامیاد

معاون مهندسی و توسعه محصول شرکت زامیاد از تکمیل سبد محصولات این شرکت با ورود تدریجی خودروهای جدید مسافری و تجاری سنگین و سواریSUV از سال آینده خبر داد.

فولاد
فولاد مبارکه به دنبال خرید فولاد اکسین است. ظرفیت تولید این شرکت معادل یک میلیون تن است و سهامداران عمده آن شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌باشند.

سیمان شاهرود

امروز آخرین مهلت داد و ستد"سرودح" است.

بیت کوین 

بیت کوین به بیشترین قیمت خود رسید- رقم؛ ۸۵۰۰ دلار  قیمت بیت کوین ساعاتی پیش برای اولین بار به ۸ هزار و ۵۰۰ دلار در هر واحد رسید که جدیدترین رکورد برای این ارز رمزنگار محسوب می شود.بیت کوین اوائل عرضه قیمت چندانی نداشت.چهار روز دیگر هم ارز دیجیتالی WCX  متولد خواهد شد که این هم شاید راه بیت کوین را برود (برای دریافت ارز جدید بصورت رایگان اینجا را کلیک کنید)

موسسه قرض الحسنه خاتم‌الانبیاء

بانک مرکزی اعلام کرد: موسسه قرض الحسنه خاتم‌الانبیاء فاقد مجوز است و فعالیت تمام واحدهای آن تحت هر عنوانی غیرقانونی است.

های وب 

سازمان بورس برنامه هایی برای بازگشایی نماد"های وب" مد نظر دارد و مدیرعامل این شرکت هم با بیان منصفانه نبودن چند شرط نهاد ناظر،اعلام کرد با قبول شرایط ، امضای قرارداد با پارس آنلاین غیرممکن می شود . 

تاپیکو  

مدیرعامل تاپیکو اشاره کرد که با نفت ٥٠ دلارى پس از افتتاح هرسه فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس سودآورى ٢ هزار میلیاردى خواهیم داشت و با نفت ٦٠ دلارى و قیمت ارز آزاد پتانسیل تعدیل سود دو تا سه برابرى در سال ٩٧ دور از ذهن نمیباشد.

هپکو

هپکو قراردادی به ارزش 4.8 هزار میلیون یورو با یک شرکت ایرلندی درخصوص نصب گنتری کرین (تجهیزات تخلیه کانتینر) در بندر شهید رجایی منعقد کرده است.موضوع این قرارداد تولیدی نیروگاه سیکل ترکیبی است و این شرکت صنعتی ظرفیت ساخت این تجهیزات را دارد و در صورت تامین نقدینگی و ارائه ضمانت نامه ، اجرای آن آغاز می شود.اجرایی شدن این قرارداد هپکو را به بازار صنعت بر می گرداند و می تواند بخش قابل توجهی از معوقات کارگران را نیز پرداخت کند.شرکت هپکو قرارداد دیگری را نیز با شرکت زیمنس درخصوص تولید ستون نیروگاه های بادی در دست اجرا دارد که درصورت توافق طرفین و انعقاد این قرارداد رونق تولید در این واحد صنعتی بیشتر می شود.

شبندر
تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس، هیدروژن و آمین شرکت پالایش نفت بندرعباس با تاکید بر رعایت مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) آغاز شد. مدیر عملیات شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور، گفت: برای این تعمیرات ۳۴ روز زمان در نظر گرفته شده است.
شبریز
با مدیریت تولید نفتای سبک و سنگین در پالایشگاه، تولید بنزین شرکت با توجه به شرایط خاص و نیاز مبرم منطقه برای این محصول در زمان تعمیرات اساسی، بیشتر از میزان تعهد شده پیشین و حدود ۳.۱ میلیون لیتر در روز بوده است.
متانول
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: متانول صادراتی ایران تا ۵ سال آینده به ۱۵ میلیون تن خواهد رسید. از طرفی واحد‌های تولید پروپیلن از متانول نیز در حال اجراست.
پارسان
سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه صنعت پتروشیمی در جزیره قشم را امضا کردند. این پروژه ملی با ظرفیت ۶ میلیون تن محصول در سال و هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و داخلی با مشارکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در این منطقه در آستانه احداث قرار گرفته است

بازگشت فولکس به ایران

به نقل از روابط عمومی شرکت ماموت خودرو، امسال شاهد حضور برند فولکس واگن توسط نماینده مجاز این شرکت یعنی ماموت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خواهیم بود. این نمایشگاه ششم تا دهم آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برپا می‌شود.  شرکت فولکس واگن خودروهای برگزیده برای ارائه در بازار ایران را در غرفه ماموت خودرو به معرض نمایش عموم قرار خواهد داد. علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، از خودروهای این برند آلمانی بازدید به عمل آورند.

وخارزم
توافقنامه فاینانس ۱۰۰ درصدی پروژه ساخت کارخانه فرآوری طلا و مس شادان بین شرکت کارند صدر جهان و کنسرسیومی شامل دو شرکت چینی و شرکت ایرانی به ارزش ۴۸ میلیون یورو امضا شد. براساس این گزارش، شرکت کارند صدر جهان یکی از شرکت های هلدینگ توسعه معادن صدر جهان بوده و این هلدینگ نیز زیرمجموعه سرمایه گذاری خوارزمی به شمار می رود.این توافقنامه به صورت EPCF یا به عبارتی شامل مهندسی پایه، مهندسی جزییات، ساخت کامل، احداث ساختمان، نصب ماشین آلات، راه اندازی خط تولید، تست، تولید و تامین مالی است که طبق توافقنامه 20 ماه طول خواهد کشید.

پلی_اتیلن
شرکت پتروشیمی جم نیز در حال مذاکره با شرکت‌های آلمانی و فرانسوی برای انجام یک پروژه افزایش ظرفیت در شهر بوشهر است. این شرکت برنامه دارد تا تولید اتیلن خود را 20 درصد افزایش دهد. در سال 2018 قرار است 10 واحد جدید تولید پلی اتیلن از سوی تولیدکنندگان مختلف ایرانی به بهره‌برداری برسد. بر فرض اینکه این واحدها طبق برنامه به بهره‌برداری برسند، پیش‌بینی می‌شود ظرفیتی حدود 2/85 میلیون تن در سال به بازار اضافه شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی