---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 9 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پالایشگاه اصفهان

پالایشگاه اصفهان بعد از تعدیل مثبت ۳۴ درصدی سود سال جاری ، باز هم این متغیر مهم را اصلاح و ۸ درصد دیگر اضافه کرد تا سود هر سهم آن ۴۲ درصد افزایش یابد.

کاهش تولید فولاد چین

چین اعلام کرد در ۶ ماه نخست سال جاری میلادی ۴۲.۳۹ میلیون تن از تولید فولاد خام کارخانه های این کشور را کاهش داده  است که این رقم معادل ۸۴ درصد از هدف گذاری این کشور در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پایین آوردن ظرفیت تولید فولاد است.

فنوال

شنیده ها حاکى از پیشى گرفتن نسبت به بودجه و تعدیل در سالجارى و خروج شتابان از زیان انباشته در سال ٩٥ میباشد .
حریل
شرکت ریل پرداز سیر در دوره 4 ماهه ابتدای سال جاری مبلغ 189میلیارد ریال درآمد از قراردادهای حمل، حمل و تخلیه و بارگیری شناسایی کرده که معادل 13 درصد درآمد پیش بینی شده برای کل سال جاری است.    

شکر

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رشد 50 درصدی تولید شکر دولت یازدهم را در تاریخ 120 ساله صنعت قند و شکر بی سابقه دانست و گفت: دستیابی به این رکورد با کمترین میزان استفاده از آب و پیوند علم و عمل در بخش کشاورزی عملیاتی شد.

پراید

مدیرعامل سایپا گفت: قطعا پراید از رده خارج می‌شود و جای خود را به محصولات جدید می‌دهد، اما تلاش می‌کنیم به اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.

کاهش سود بانک‌ها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست هفته آینده با روسای بانک‌های دولتی گفت: در توافق با بانک‌ها در کاهش سود سپرده می‌توان سود وام‌ها را به ۱۶ درصد و به مرور پایین تر رساند.

فولاد
طرحهای گندله سازی فولاد مبارکه اصفهان و اوپال سنگان پارسیان سه شنبه هفته جاری با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسمی می رسد.

سکرد

سیمان کردستان، یکی از شرکت های زیانده بورسی ( با سال مالی 31 شهریور ) است، در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو می شود.توقف نماد "سکرد" برای برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده صبح چهارشنبه و با هدف انتخاب اعضای هیئت‌ مدیره است.

فولادمبارکه

فولادمبارکه اولین و عظیم ترین پروژه گندله سازی شرق کشور را با سرمایه گذاری ۲.۵ هزار میلیارد تومانی و ظرفیت ۵ میلیون تنی سه شنبه جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می کند.

خاهن
خبرها از مجمع آهنگرى تراکتورسازى ایران حاکى از خارج شدن از زیان انباشته در بهار ٩٦ میباشد .
پتروشیمی
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه امسال و برای دومین سال متوالی رکورد تولید محصولات پتروشیمی در ایران شکسته می شود، اعلام کرد: در چهار ماه نخست امسال حدود 18 میلیون تن پتروشیمی در کشور تولید شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی