---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 9 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کسعدی
شنیده ها از برنامه شرکت جهت صادرات 50درصد از محصولات در سال جاری حکایت دارد

پتروشیمی مارون

مدیرعامل پتروشیمی مارون که گران ترین شرکت فرابورس است از قرارداد با شرکت شل و دو شرکت ایتالیایی خبر داد.

چکاوه
در پایان معاملات امروز نماد صنایع کاغذ سازی کاوه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف خواهد شد.

پسهند
شنیده ها از دریافت معافیت  مالیاتی 10 ساله این شرکت حکایت  دارد

وبیمه 

سرمایه گذاری صنعت بیمه درباره فروش۱۰درصدی سهام توسعه عمران بیمه و اثر ۵۵ ریالی در سود هر سهم دست به شفاف سازی زد
فاراک
خبرها از کدال حکایت از تغییر 209 ریال سود هر سهم گزارش قبل به 98 ریال زیان هر سهم در گزارش جدید و 147% تعدیل منفی  و بدون تغییر نسبت به گزارش قبل و پوشش 6 ماهه 123% مبلغ 121 ریال زیان می باشد.

قاسم

نماد معاملاتی قاسم ایران جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 1396/03/13 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

بکاب

شایعات از  تعدیل  مثبت این شرکت با  توجه به گزارش تولید و فروش  مناسب این شرکت حکایت دارد
وبملت
مدیرعامل بانک ملت ، از پیاده سازی شتاب 7 در این بانک  به  عنوان  نخستین بانک کشور و آغاز به  کار سیستم coreارزی متصل به core ریالی خبر داد

کی بی سی
نماد معاملاتی شرکت کی بی سی، جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 1396/03/13 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

سهام عدالت
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه تا کنون استقبال چندانی برای تسویه اقساط باقیمانده سهام عدالت صورت نگرفته گفت: نخستین سود مشمولان سهام عدالت ظرف سه ماه آینده واریز می‌شود.

سایپا

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش سایپا از افزایش تولید و تحویل به موقع تعهدات محصولات در ماه گذشته خبر داده اما هیج عدد و رقمی را اعلام نکرد از سوی دیگر در حالی "خساپا" از اول خرداد، متوقف و دور از تابلو بورس است که به رغم الزام به ارایه اطلاعات ماهانه ، تاکنون آمار تولید و فروش ماه گذشته را در کدال هم منتشر نکرده است.
گروه  خودرو
ودروسازان داخلی  درخواست افزایش قیمت محصولات خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌اند که احتمال می‌رود قیمت‌ها، بین چهار تا پنج درصد افزایش یابد

شنفت
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی نفت پارس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف خواهد شد.
مارون
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون از امضای قرارداد مهندسی با شرکت انگلیسی-هلندی شل و 2 شرکت ایتالیایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. رحیم شریف موسوی با اشاره به برنامه ریزی شرکت پتروشیمی مارون برای اجرای 2 طرح جدید از جمله طرح اتیلن اکساید گفت: برای بخش مهندسی این 2 طرح با شرکت‌ شل و 2 شرکت ایتالیایی از جمله تکنی مونت مذاکره داشتیم که در مرحله امضای قرارداد هستیم.

گروه بانکی
به گزارش بانک و بیمه با  اعلام وزارت امور خارجه ایران بانک پوپولاره دی سوندریو ، رابطه بانکی با  20 بانک ایرانی را  پذیرفته و تایید کرده اسن بدین ترتیب امکان انتقال  مستقیم  چول به شعب این بانک در ایتالیا فراهم شده است. و براساس آن هزینه کمیسیون بانکی برای  انتقال هر یک هزار یورو ، یک و نیم یورو اعلام شده است.
 اخذ مالیات از ساختمان

در تصمیمی مهم و مثبت برای بورس، درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی ناشی از ساخت و فروش هر نوع ساختمان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر مشمول مالیات علی الحساب ۱۰درصدی شد در این بخش نامه تاکید شده اخذ مالیات از ساختمانهای احداث شده در شهرهای زیر یک صد هزار جمعیت منتفی است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی